ساخت و ساز امروزه به یکی از ضروری ترین امور در هر شهر و کشور تبدیل شده است. قیمت خرید فونداسیون پیش ساخته به عنوان یکی از مصالح مهم در ساخت و ساز، تاثیر زیادی در قیمت نهایی سازه دارد. اما تا چه میزان با انواع و نحوه تولید فونداسیون دکل دوربین پیش ساخته آشنایی دارید؟ آیا با مراکز فروش و یا نحوه خرید فونداسیون پیش ساخته سر و کار داشته اید؟ در ادامه به این سوالات پاسخ می دهیم.

فونداسیون چیست و چه کاربردی دارد؟

پی یا پایه در واقع معادل فارسی کلمه فرانسوی فونداسیون می باشد. شالوده یا پی یک سازه، وظیفه گرفتن نیرو و فشار از سازه در نهایت انتقال فشار و نیرو سازه به زمین را بر عهده دارد. حال نوع و میزان دقت در ساخت این بخش از سازه، همواره تحت تاثیر شرایط محیطی زیادی قرار دارد. فونداسیون های پیش ساخته بتنی یکی از مقاوم ترین از انواع فونداسیون های پیش ساخته می باشند که فروش بالایی هم دارند. اهمیت بالای این سازه در ساختمان سازی درست و اصولی، بسیار مورد توجه مهندسان قرار گرفته است.

موارد استفاده از فونداسیون پیش ساخته

فونداسیون پایه چراغ پیش ساخته معمولا بار سازه و همچنین بار اضافی وارد بر سازه را به زمین منتقل می نمایند تا از بروز تخریب در اثر فشار بار اضافی، جلوگیری نمایند. سهل انگاری در تولید و یا نصب این قسمت از سازه می تواند خسارات جبران ناپذیری را به بار آورد. اما این سازه های پیش ساخته پر مصرف و پر کاربرد را می توان در موارد زیادی مشاهده کرد. به عنوان مثال از فونداسیون پیش ساخته بتنی در ساخت موارد زیر استفاده می شود:

پی ساختمان های مسکونی و تجاری، ئایه های دوربین ها، دکل های مخابراتی، پایه چراغ استادیوم ها و…

قیمت خرید فونداسیون پیش ساخته

قیمت خرید فونداسیون پیش ساخته

در ساخت یک سازه، علاوه بر هزینه نیروی انسانی، قیمت مصالح ساختمانی نیز بسیار مهم است. سازه های پیش ساخته یکی از قسمت هایی هستند که دارای قیمت مناسبی می باشند. قیمت فونداسیون پیش ساخته بسته نوع و کاربرد آن متفاوت است. برای مثال قیمت خرید فونداسیون پیش ساخته بتنی نسبت به سایر فونداسیون های موجود در بازار، بسیار مناسب تر می باشد.

قیمت خرید فونداسیون پیش ساخته

اما برای خرید این محصول باید به چه مراکزی مراجعه کرد؟ مراکز تولید فونداسیون پیش ساخته معمولا بهترین پیشنهاد برای تهیه این محصول می باشد. این مراکز اغلب بدون وجود واسطه ها، اقدام به فروش محصولات خود می کنند و این امر سبب می گردد تا قیمت خرید فونداسیون پیش ساخته در این مراکز بسیار مناسب تر از سایر مراکز فروش باشد.

خرید اینترنتی فئنداسیون پیش ساخته یکی دیگر از روش های پیشنهادی می باشد که تهیه این محصول را در کمترین زمان ممکن، امکان پذیر می سازد.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان محترم

به اطلاع میرساند، بدلیل مشکل در برقراری خطوط تلفن ثابت، لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

فروش دکل منوپل : 09192999709

فروش دکل مهاری : 09102981029

پیگیری ارسال محولات : 09190285505

09123716144

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم 

گروه مهندسی آی تک

This will close in 20 seconds

logo-samandehi