در این مقاله قصد داریم تا در ارتباط با چگونگی نصب دکل اینترنت و همچنین هزینه نصب دکل اینترنتی مطالبی را برای شما عزیزان بازگو نماییم امیدواریم که بتوانیم نظر شما را به این مقاله جلب نماییم پس با ما همراه باشید.

دکل اینترنت

هزینه نصب دکل اینترنتیدکل های اینترنتی امروزه یکی از مهمترین ابزار برای برقراری اینترنت به شمار می روند و از این رو که امروزه اینترنت از مهمترین ابزار لازم برای برقراری ارتباط بین انسان ها به شمار می رود، دکل های اینترنتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشند، همچنین می بایست بدانید که دکل دارای اشکال مختلفی می باشند که با توجه به کاری که قرار است انجام دهند شکل و ابعاد آنها متفاوت می باشد. در این مقاله می‌خواهیم شما عزیزان را با چگونگی نصب دکل اینترنت آشنا نماییم پس ما را تا آخر این مقاله همراهی نمایید.

نصب دکل اینترنت

یکی از مهمترین نکاتی که می بایست در نصب دکل اینترنتی به آن توجه داشته باشید این است که این دکل ها نیز برای نصب کردن نیاز به گرفتن مجوز دارند و بدون داشتن مجوز شما حق نصب کردن دکل های اینترنتی را نخواهید داشت. نکته دیگری که می بایست در نصب دکل های مختلف از جمله دکل های اینترنتی به آن توجه داشته باشید، میزان مقاومت دکل در برابر وزش باد می باشد به این صورت که در قسمت ها و مکان هایی که وزش باد در آنها زیاد می باشد و همچنین ارتفاع زیادی نیز دارند، طراحی دکل های مخابراتی پیچیده تر بوده و نیاز به دقت بیشتری نیز دارد. باید بدانید که قطعات دکل های اینترنتی و مخابراتی به صورت از پیش ساخته شده می باشد و در نصب آن حتما باید توجه داشت که به صورت استاندارد بر روی هم نصب و سوار شوند.

برای شبکه های مخابراتی و اینترنتی بیشتر از دکل های مهاری استفاده می باشد که این نوع دکل مهاری در تهران دارای مقاومت بسیار زیاد در برابر فشار باد بوده و در ارتفاع های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند‌. یکی دیگر از مهمترین چیز هایی که باید در ارتباط با نصب دکل های اینترنتی به آن توجه ویژه ای داشته باشید، هزینه نصب دکل اینترنتی می باشد که در بخش بعدی این مقاله قصد داریم به طور کامل به آن بپردازیم پس با ما همراه باشید.

هزینه نصب دکل اینترنتی

در ارتباط با هزینه نصب و تولید دکل دوربین منداربسته  باید بگوییم که هزینه نصب دکل های اینترنتی با توجه به مکانی که قرار است دکل در آن جا نصب شود، اندازه و وزن دکل مورد نظر و همچنین موارد استفاده از آن متفاوت می باشد که برای مطلع شدن از قیمت به روز نصب این نوع دکل ها می توانید به سایت های مربوط به نصب این نوع دکل مراجعه نمایید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان محترم

به اطلاع میرساند، بدلیل مشکل در برقراری خطوط تلفن ثابت، لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

فروش دکل منوپل : 09192999709

فروش دکل مهاری : 09102981029

پیگیری ارسال محولات : 09190285505

09123716144

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم 

گروه مهندسی آی تک

This will close in 20 seconds

logo-samandehi