دکل چند وجهی فلزی برای دوربین امینتی واژه ای است که به آرامش روانی و امنیت جانی و مالی افراد منجر می شود، امروزه امنیت ما وابسته به نوعی از تجهیزات است که شاید قبلا به آنها توجه نکرده اید، دکل دوربین همراه با دوربین ها نصب شده بر روی آنها این امنیت را برای ما فراهم می کند، دکل دوربین نظارتی در انواع مختلفی تولید می شوند و انواع متفاوتی دارند.

دکل های دوربین مدار بسته

یکی از انواع دکل ها مخابراتی دکل دوربین مدار بسته می باشد که امروزه در رده پرکاربردترین تجهیزات ساختمانی قرار گرفته است، افزایش تخلفات انسانی و رانندگی باعث ایجاد محبوبیت این دکل ها بیش از پیش شده است. طرز کار دکل فلزی دوربین به گونه ای است که ارتفاع مناسب و میدان دید کافی برای دوربین ایجاد می کند تا دوربین بتواند مساحت بیشتری را تحت پوشش امنیتی خود قرار دهد.

این دوربین ها به صورت وایرلس ( بی سیم ) اجرا می شوند، دکل ها نسبت به انواع آنها قابل نصب در همه مکان ها از جمله پارک ها و مراکز تفریحی، مغازه ها و پاساژ ها، کارخانه ها و مکان های تاریخی می باشند و انواع دوربین های مختلف نیز بر روی این دکل ها قابل نصب است که از لحاظ کاربرد دکل دوربین مدار بسته می توان آنها را به سه دسته کلی حفاظتی ، نظارتی و ثبت تخلف تقسیم کرد.

دکل دوربین چند وجهی

انواع دکل

دکل دوربین ترافیکی امنیتی انواع مختلفی دارد که از این تفاوت ها می توان به جنس، ساختار و مورد و محیط استفاده دکل اشاره کرد: دکل لوله ای، دکل مکعبی، دکل چند وجهی و دکل ماژولار چهار نوع دکل دوربین های مدار بسته است که هر یک ویژگی های خاص خود را دارد و در موارد خاص استفاده می شوند.

دکل لوله ای معمولا از آهن با پوشش گالوانیزه ساخته می شود و مقاومت بیشتری در مقابل فشارهای خارجی و فیزیکی نسبت به دکل مکعبی دارد.

دکل مکعبی از قوطی های آهنی ساخته می شود. هزینه خرید این نوع دکل به دلیل جنس کم کیفیت آن و مقاومت کم آن پایین است.

دکل ماژولار دکلی است که بیشتر برای مناطقی مناسب است که در آن بادها و طوفان های شدیدی می وزد.

نوع آخر دکل دوربین دکل چند وجهی است که نسبت به انواع دکل های دیگر در انواع مختلفی مونتاژ می شود و محدودیت ساختاری ندارد.

دکل دوربین چند وجهی

دکل چند وجهی دوربین از بین انواع دیگر دکل های دوربین نوع حرفه ای آن محسوب می شود و بهترین دکل برای دوربین است، به دکل های چند وجهی دکل تک پایه یا مونوپل نیز می گویند. در ساخت و تهیه این نوع دکل قطعات و اجزای کوچک به هم جوش داده می شوند و ترکیب کلی دکل را ایجاد می کنند و همانطور که از نام آن مشخص است ساختاری چند وجهی دارند.

ساختار مخروطی شکل، نوع، جنس و ضخامت ورق گالوانیزه، برند و نوع قطعات استفاده شده در دکل چند وجهی بدون شک در تعیین قیمت و مقاومت دکل موثر است. ساختار مخروطی دکل یکی از دلایلی است که به این نوع دکل نسبت به بقیه انواع دکل  برتری می بخشد. دکل های چند وجهی برای موارد بسیاری می توانند مورد استفاده قرار بگیرند ولی این دکل ها اغلب برای نصب دوربین های مدار بسته و ترافیکی، به عنوان پایه های ترافیکی و برج نوری و چراغ روشنایی مورد استفاده قرار می گیرند.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان محترم

به اطلاع میرساند، بدلیل مشکل در برقراری خطوط تلفن ثابت، لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

فروش دکل منوپل : 09192999709

فروش دکل مهاری : 09102981029

پیگیری ارسال محولات : 09190285505

09123716144

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم 

گروه مهندسی آی تک

This will close in 20 seconds

logo-samandehi