استفاده از فونداسیون پیش ساخته در صنعت ساخت و ساز امروزه کاربرد گسترده ای پیدا کرده است. از فونداسیون پیش ساخته معمولا در ساختمان سازی استفاده می شود و البته کاربردهای دیگری هم دارد.در این مقاله از خرید فونداسیون پیش ساخته و قیمت آن صحبت خواهیم کرد و چگونگی تولید فونداسیون پیش ساخته را هم شرح خواهیم داد. در مشخص کردن قیمت فونداسیون پیش ساخته ی بتنی مشخصا تعداد، ابعاد و عیار بتن به کار رفته در نظر گرفته می شود.

فونداسیون بتنی پیش ساخته چیست؟

اما این فونداسیون پیش ساخته بتنی چیست و چگونه تولید می شود؟ می دانید که فونداسیون برای صنعت ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار است ضمن اینکه این فونداسیونها تنها در این صنعت کاربرد ندارند بلکه در ساختن انواع پایه هم بسیار پرکاربرد هستند.به دلیل مقرون به صرفه بودن و مزایایی مانند قابل حمل بودن و نصب ساده این روزها طرفداران بسیاری دارند. اما پروسه ی تولید این فونداسیون پیش ساخته از جنس بتن چگونه است؟ برای تولید این فونداسیون معمولا در یک محیط کاملا کنترل شده و منظم در یک کارخانه ی پیشرفته استفاده می شود که این کارخانه باید بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه را به کار بگیرد.این فونداسیون های ازپیش ساخته معمولا کاربردهای متعددی دارند و در انواع متنوعی ساخته می شوند. کارایی هر یک از این فونداسیون های از پیش ساخته را می توان در ساخت انواع پایه مانند: پایه ی دوربین و چراغ های روشنایی یا چراغ راهنمایی و پایه ی دکل های مخابراتی به کاربرد.

تولید فونداسیون پیش ساخته و مزایای آن

فونداسیون از پیش ساخته مزایای زیادی دارد به همین دلیل است که طرفداران زیادی هم دارد این فونداسیون موجب شده است که به کار ساخت و ساز سرعت زیادی داده شود و کارفرما به نیروی کار کمتری نیاز داشته باشد . این فونداسیون ها معمولا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و بسیار محکم و مقاوم هم هستند زیرا از مواد درجه یک تولید می شوند و همین کیفیت عالی باعث شده تا امنیت کار هم افزایش پیدا کند ضمن اینکه در وقت و نیروی کار صرفه جویی می شود در هزینه ها هم بسیار صرفه جویی خواهد شد.همین امر است که موجب شده تا اغلب صنایع به فکر استفاده از این سازه های از پیش ساخته بیفتند.

فونداسیون پیش ساخته

قیمت فونداسیون پیش ساخته چقدر است؟

به دلیل رونق گرفتن استفاده از سازه های از پیش ساخته شده طرفداران استفاده از این سازه ها در حال زیاد شدن است و این امر روی قیمت فونداسیون پیش ساخته تاثیر گذاشته است. یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت این سازه ها کیفیت مواد اولیه ای است که در ساخت آنها به کار رفته است از عوامل دیگر ابعاد و مقدار بتن به کار رفته در این فونداسیون دکل و سایر انکر بولت هاست که در تعیین قیمت آن ها موثر است . شما با توجه به نیاز خود می توانید این سازه را انتخاب کنید باید بدانید که برای نصب و اجرای این سازه ها هم باید هزینه کنید ولی فونداسیون از پیش ساخته با توجه به مزایایی که دارد می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان محترم

به اطلاع میرساند، بدلیل مشکل در برقراری خطوط تلفن ثابت، لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

فروش دکل منوپل : 09192999709

فروش دکل مهاری : 09102981029

پیگیری ارسال محولات : 09190285505

09123716144

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم 

گروه مهندسی آی تک

This will close in 20 seconds

logo-samandehi