هزینه نصب دکل دوربین اینترنتی تابعی از نوع دکل و همچنین متراژ دکل است. هر چقدر متراژ دکل بیشتر باشد هزینه نصب دکل اینترنتی نیز بیشتر خواهد شد و به طور کلی قیمت نصب دکل اینترنتی در انواع دکل های مهاری و خودایستا متفاوت است و پس از تعیین نوع دکل و متراژ آن می توانید هزینه نهایی را برآورد کنید.

دکل اینترنتی

دکل های اینترنتی و یا دکل های مخابراتی از دکل های پرکاربرد هستند که در قسمت های مختلف شهری و روستایی و حتی جاده ها قابل مشاهده هستند این نوع از دکل ها کاربردهای مختلفی دارند که یکی از این کاربردها استفاده برای ارائه خدمات اینترنتی بی سیم و دیتا است.

انواع مختلفی از دکل مهاری g45 وجود دارد که می توانیم به دکل های خودایستا و مهاری دسته بندی کنیم، دکل های خودایستا و مهاری خود به چندین دسته تقسیم بندی می شوند، دکل های خودایستا بدون نیاز به مهار و تنها با تکیه بر پایه خود ایستادگی دارند ولی برای جلوگیری از سقوط دکل های مهاری از سیم های مخصوص که مشهور به سیم های مهاری هستند استفاده می شود. این نوع از دکل ها بر اساس نوع نیازی و محل مورد استفاده می توانند به صورت چند وجهی و چند پایه ای طراحی و مورد استفاده قرار بگیرند.

دکل اینترنت

نصب دکل اینترنتی

نصب دکل اینترنتی و یا مخابراتی چه از نوع ایستا باشد و چه از نوع مهاری، باید توسط افراد متخصص انجام بپذیرد به عبارتی افراد عادی هرگز نمی توانند این نوع از دکل ها را نصب کنند. نصب دکل های اینترنتی به دلیل پیچیدگی خاصی که دارد  نیازمند پلن است و لذا پیش از نصب با توجه به محلی که مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین با توجه به انتظاری که از آن وجود دارد طراحی و در محل مورد نظر مونتاژ می شود، این دکل ها باید به صورت اصولی و استاندارد طراحی و اجرا شوند و توجه به شرایط اقلیمی از جمله وزش باید در محل نصب بسیار ضروری است تا از سقوط آن در آینده جلوگیری بعمل بیاید.

نصب دکل اینترنت

هزینه نصب دکل اینترنتی

علاوه بر هزینه هایی که خود دکل مهاری g45 سه وجهی دارند و شما برای خرید آن باید پرداخت کنید، هزینه نصب دکل اینترنتی نیز مجزا دریافت می شود. با هزینه نصب دکل های نوع مهاری متفاوت است. به طور کلی مهمترین عاملی که در تعیین قیمت نصب دکل اینترنتی تاثیرگذار است، متراژ دکل است در واقع هزینه ها بر اساس متراژ دکل دریافت می شود و البته در این هزینه سایر عوامل از جمله متعلقات دکل و چندوجهی و یا چند پایه ای بودن دکل نیز بسیار موثر خواهد بود. دکل هایی که آماده هستند نیز قیمت متفاوتی را برای نصب دارند.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان محترم

به اطلاع میرساند، بدلیل مشکل در برقراری خطوط تلفن ثابت، لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

فروش دکل منوپل : 09192999709

فروش دکل مهاری : 09102981029

پیگیری ارسال محولات : 09190285505

09123716144

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم 

گروه مهندسی آی تک

This will close in 20 seconds

logo-samandehi