دوربین های مدار بسته قسمت های مختلفی دارند یکی از اجزای مهم برای استفاده از این وسایل، دکل دوربین مدار بسته است. دکل ها تجهیزاتی هستند که برای نگهداری و نصب دوربین مورد استفاده قرار گرفته و پهنای دید را بازتر می کنند. اگر قصد دارید با قیمت دکل های دوربین مدار بسته آشنا شوید با ما همراه باشید.

دکل دوربین های مدار بسته

نصب دوربین مداربسته در مکان هایی نظیر بزرگراه ها، جاده های بین شهری و حتی اماکن شهری نیازمند استفاده از دکل است. دکل دوربین به منظور ایجاد زاویه دید خوب، کاهش دسترسی و افزایش برد دید دوربین ها مورد استفاده قرار می گیرد. دکل دوربین مدار بسته بسته به نوع محل مورد استفاده و نوع نیاز در جنس های مختلفی از جمله آهن با روکش گالوانیزه، آلومینیوم و غیره ساخته می شود.

یکی از مهم ترین اجزای دکل مهاری سه وجهی دوربین مدار بسته روکش مورد استفاده در تهیه آن است. انتخاب نوع روکش بستگی به شرایط آب و هوایی محل مورد استفاده دارد. به طور کلی جنس روکش های قابل استفاده در دکل ها از گالوانیزه، آلومینیوم و آلیاژهای آنها است. به عنوان مثال در محیط های مرطوب بهتر است از روکش گالوانیزه استفاده شود.

دکل دوربین

قیمت خرید دکل دوربین مدار بسته

دکل مهاری دوربین های مدار بسته در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند. قیمت دکل های دوربین مداربسته به پارامترهای مختلفی نظیر جنس دکل دوربین مدار بسته، ارتفاع دکل، نوع دکل و غیره بستگی دارد. بنابراین نمی توان قیمت ثابت و از پیش تعیین شده ای برای دکل ها در نظر گرفت. در صورتی که برای طراحی دکل از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده شود قطعا هزینه نهایی بیشتر خواهد بود. روکش دکل ها از جمله عواملی هستند که بر روی قیمت آنها تاثیر بسزایی دارند در صورتی که روکش مورد استفاده از آهن گالوانیزه باشد قیمت بیشتر از سایر روکش ها می شود. ارتفاع دکل ها معمولا از ۲ متر شروع می شود هرچقدر که ارتفاع دکل بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

بنابراین قبل از خرید دکل دوربین های مدار بسته بهتر است اطلاعات کاملی در مورد انواع دکل ها داشته باشید تا بتوانید متناسب با نیاز خود بهترین نمونه را انتخاب کنید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان محترم

به اطلاع میرساند، بدلیل مشکل در برقراری خطوط تلفن ثابت، لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

فروش دکل منوپل : 09192999709

فروش دکل مهاری : 09102981029

پیگیری ارسال محولات : 09190285505

09123716144

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم 

گروه مهندسی آی تک

This will close in 20 seconds

logo-samandehi