امروزه از دوربین مدار بسته در بسیاری از مکان ها و خیابان های شهر به عنوان یک عامل جلوگیری کننده از جرم استفاده می شود. اما برای بالا بردن بازدهی و امکان ضبط تصاویر بهتر از نصب آن ها بر روی دکل استفاده می شود. قیمت دکل دوربین مدار بسته موضوعی است که به بررسی آن می پردازیم.

انواع دکل دوربین مداربسته

دکل های دوربین بنا بر چند عامل مهم به طرح مختلف تولید می شوند. این دکل ها بیشتر به صورت منوپل ساخته می شوند.  دکل دوربین منوپل به صورت تک پایه بوده و فضای زیادی برای نصب نمی خواهد. نصب دوربین بر روی این دکل ها باعث افزایش میدان دید دوربین می شود. و نقاط غیر قابل دید و کور جاده ها نیز با استفاده از این دوربین های نصب شده بر روی دکل قابل دید خواهد شد.

دکل دوربین مداربسته به چند نوع مختلف طراحی می شوند.

انواع دکل دوربین مداربسته

چه عواملی بر قیمت دکل دوربین مدار بسته تاثیر می گذارد

با توجه به انواع دکل قیمت هر نوع دکل نیز متفاوت خواهد بود. اما قیمت دکل دوربین مدار بسته بسته به چند عامل مهم تعیین می شود. مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت دکل عبارتند از:

  • نوع دکل مهاری
  • نوع متریال بدنه دکل.
  • بلندی دکل. بسته به اندازه مورد نیاز مقدار متریال استفاده شده در ساخت دکل متفاوت خواهد بود.
  • پوشش سطح بدنه دکل، در بعضی از مناطق کشور به علت رطوبت زیاد هوا از نوعی پوشش به نام گالوانیزه بر روی بدنه استفاده می شود. اما بعضی دیگر از دکل ها فاقد پوشش سطح بدنه هستند. و بر روی بدنه فقط از رنگ برای پوشش استفاده شده است. این نوع دکل ها بیشتر برای مناطق خشک و بیابانی مناسب است.
  • ضخامت ورق های استفاده شده در بدنه دکل
  • استفاده از نوع اتصالات مختلف
  • شرکت تولید کننده دکل
  • قیمت آهن و لوله در بازار

با توجه به نوسانات بازار آهن قیمت دکل دوربین مداربسته هر روز متفاوت خواهد بود. برای همین از اعلام قیمت این دکل ها معذوریم. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه فرمایید. قیمت ها در این سایت بسیار مناسب تر از سایت ها مشابه است.

 

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان محترم

به اطلاع میرساند، بدلیل مشکل در برقراری خطوط تلفن ثابت، لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

فروش دکل منوپل : 09192999709

فروش دکل مهاری : 09102981029

پیگیری ارسال محولات : 09190285505

09123716144

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم 

گروه مهندسی آی تک

This will close in 20 seconds

logo-samandehi