قطعات و اجزای الکترونیکی ارتقا دهنده سیستم همواره یکی از مهمترین لوازم موجود در بازار به شمار می آیند. ماژول در واقع نوعی قطعه سخت افزاری محسوب می شود که به منظورهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. ماژول SFP سیسکو به نوعی یک ماژول فیبر نوری می باشد که با سوئیچ هایی با پورت های مختلف سازگار می باشد؛ بنابراین اگر به دنبال ارتقا دستگاه و سیستم مورد نظر خود هستید، می توانید با استفاده از یک ماژول این عمل را انجام دهید. این ماژول ها دارای مدل ها و طرح های مختلفی هستند و شما می توانید با توجه به نیاز خود و نوع پورت، از ماژول مناسب موجود در بازار استفاده کنید.

اگر به دنبال ماژول سیسکو هستید و می خواهید محصول متناسب با دستگاه خود به ارتقا پهنای باند انتقال شبکه اقدام کنید، بهتر است ابتدا با این محصول بیشتر آشنا شوید. در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات مفیدی در ارتباط با ماژول SFP سیسکو و قیمت آن در اختیارتان قرار دهیم؛ بنابراین توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ماژول sfp سیسکو چیست؟

ماژول sfp سیسکوبا پیشرفت علم و تکنولوژی هر روز نسل جدیدی از قطعات سخت افزاری و نرم افزاری به بازار عرضه می شود. ماژول SFP سیسکو (Small Form-Factor Pluggable) به عنوان یک قطعه سخت افزاری به شمار می آید و نوعی ماژول فیبر نوری می باشد. این قطعه به منظورهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و افراد می توانند با توجه به نیاز خود از این ماژول ها استفاده کرده و دستگاه خود را ارتقا دهند. SFP در انواع مدل ها طراحی و به بازار تجهیزات شبکه عرضه شده است. به طور کلی این قطعه سخت افزاری به اغلب سوئیچ های سیسکو متصل شده و سبب ارتقا پهنای باند انتقال شبکه دستگاه مورد نظر می شود. در حقیقت ماژول sfp وظیفه تبدیل سیگنال دیجیتال به سیگنال نوری را بر عهده  دارد.

بنابراین اگر به دنبال ارتقا دستگاه مورد نظر خود هستید، می توانید با توجه به نوع پورت و هزینه به انتخاب ماژول مورد نیاز خود اقدام کنید.

آشنایی با برخی از مدل های ماژول SFP سیسکو

همانطور که گفته شد، ماژول SFP سیسکو به منظور انتقال سیگنال در دستگاه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و با اغلب سوئیچ های سیسکو، کاملا سازگار است. این قطعه سخت افزاری در انواع مدل ها طراحی و به بازار تجهیزات شبکه عرضه شده اند. در ادامه برخی از ماژول های SFP سیسکو را معرفی می کنیم:

۱- ماژول فیبر نوری سیسکو  GLC-T

این ماژول یکی از انواع ماژول SFP سیسکو موجود در بازار محسوب می شود که در آن از کانکتور LC/UPC و فیبر SFP ,mini-GBIC استفاده شده است و برای شبکه هایی با پروتکل های CE ,‌FCC Class A certified, CISPR 22 Class A ,EN55022 ,‌VCCI Class A ITE ,‌EN55024  مورد استفاده قرار می گیرد. از مشخصات ماژول فیبر نوری سیسکو GLC-T، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ابعاد: ۸٫۵*۱۳٫۴*۵۶٫۵ میلی متر
  • وزن ماژول: ۷۵ گرم
  • پردازنده:  Cisco
  • نوع کابل:  Cat 6/Cat 6a
  • حداکثر طول کابل : ۱۰۰ متر
  • طول موج : ۱۳۱۰nm
  • برخورداری از امکان ویژه   Hot Plug

قیمت ماژول sfp

۲- ماژول فیبر نوری سیسکو  SFP-10G-LR

نوعی از ماژول SFP سیسکو با فرستنده و گیرنده ۱۰ G در فیبر نوری با نام ماژول فیبر نوری سیسکو  SFP-10G-LR تولید و به بازار عرضه شده است و در تجهیزات شبکه و داده مورد استفاده قرار می گیرد. این ماژول دارای مشخصات زیر می باشد:

  • پردازنده:  Cisco
  • نوع کابل:  SMF
  • حداکثر طول کابل : ۱۰ کیلومتر
  • طول موج : ۱۳۱۰nm
  • برخورداری از امکان ویژه   Hot Plug

قیمت ماژول sfp سیسکو

۳- ماژول SFP   Cisco GLC-LH-SM Compatible 1000BASE-LX/LH

ماژول SFP   Cisco GLC-LH-SM Compatible 1000BASE-LX/LH

ماژول SFP سیسکو  Cisco GLC-LH-SM Compatible 1000BASE-LX/LH SFP نوعی ماژول فیبر نوری سینگل مود ۱۰۰۰ به شمار می آید که برای استفاده در پورت SFP  روتر ها و سوئیچ های سیسکو و میکروتیک طراحی و ساخته شده است. این ماژول فیبر نوری قابلیت انتقال دیتا از طریق فیبرهای نوری سینگل مود و مالتی مد را دارا می باشد و از کانکتور Hot swappable برخوردار است. از ویژگی ها و مشخصات ماژول GLC-LH-SM، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وزن ماژول: ۲۰۰ گرم
  • پردازنده:  Cisco
  • حداکثر طول کابل : ۱۰‌ کیلومتر
  • طول موج : ۱۳۱۰nm
  • سازگار با استاندارد  IEEE 802.3z

۴- ماژول فیبر نوری سیسکو  GLC-ZX-SM

نوع دیگر از ماژول SFP سیسکو که برای ارتقا پهنای باند شبکه مورد استفاده قرار می گیرند، ماژول فیبر نوری سیسکو GLC-ZX-SM نام دارند که با اغلب سوئیچ ها سازگار هستند. این ماژول با نوع GLC-T در بسیاری از مشخصات شباهت دارد. ماژول فیبر نوری سیسکو  GLC-ZX-SM برای شبکه هایی با پروتکل های EN 60825 , EN 60950 , FDA , MSA , RoH گزینه مناسبی به شمار می آید. از خصوصیات این مدل ماژول SFP ، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ابعاد: ۸٫۵*۱۳٫۴*۵۶٫۵ میلی متر
  • وزن ماژول: ۷۵ گرم
  • پردازنده:  Cisco
  • نوع کابل:  Cat 6/Cat 6a
  • حداکثر طول کابل : ۷۰ کیلومتر
  • طول موج : ۱۵۵۰nm
  • برخورداری از امکان ویژه   Hot Plug
  • سازگاری با استاندارد  Ethernet 1000Base-T

کاربرد ماژول sfp سیسکو

راهنمای انتخاب نوع SFP ماژول در تجهیزات

امروزه از انواع ماژول SFP سیسکو در شبکه های زیرساخت و انتقال داده استفاده می شود و در انواع دستگاه های روتر و سوئیچ کاربرد دارند. حال مهمترین موضوع به انتخاب ماژول SFP متناسب با نوع دستگاه  اختصاص دارد. به طور کلی در انتخاب و شناسایی نوع SFP ماژول در تجهیزات باید به سه مورد نوع ارتباط فیبر نوری، پهنای باند و نوع اتصال فیبر نوری توجه کرد. در ادامه توضیح مختصری در ارتباط با هر کدام بیان می کنیم:

۱- نوع ارتباط فیبر نوری

به طور کلی فیبرهای نوری به دو نوع فیبرهای نوری  Multimode و فیبرهای نوری ‌ Single Mode تقسیم می شوند که در ظرفیت و هسته با یکدیگر متفاوت هستند. فیبرهای نوری  Multimode معمولا در شبکه های داخلی و از فیبرهای نوری Single Mode‌در تجهیزات زیرساخت مخابراتی استفاده می شود. برای انتقال داده فاصله کمتر از ۲ کیلومتر از فیبر  Multi Mode و برای انتقال تا ۱۰۰ کیلومتر از فیبر Single Mode استفاده می شود.

۲- پهنای باند

در انتقال ارتباطات از طریق فیبر نوری باید هر دو طرف دارای سرعت ارتباطی یکسانی باشند. به طور کلی ماژول های ۱٫۲۵G  و ۱۰G بیشترین کاربرد را در ارتباطات فیبر نوری دارند.

۳- نوع اتصال فیبر نوری

اتصالات به کار رفته در فیبرهای نوری ماژول اغلب از نوع SC، ST  و LC می باشند که کنداکتور LC کاربرد بیشتری دارد و تمامی اتصالات فیبرهای نوری نوعی اتصال ثابت محسوب می شوند. کلیه ماژول های SFP قابلیت پشتیبانی از تجهیزات شبکه های ارتباطی چون Gigabit Ethernet ،‌Fiber Channel ،‌SONET   و … را دارا می باشند.

خرید ماژول سیسکو

محدوده قیمت ماژول sfp در بازار

ماژول sfp به عنوان یک قطعه سخت افزاری در انواع مدل ها طراحی و به بازار تجهیزات شبکه عرضه شده است که هر یک دارای قابلیت های خاص خود می باشند؛ از این رو قیمت ماژول sfp با یکدیگر متفاوت می باشد. انواع ماژول SFP سیسکو که در انواع شبکه های زیرساخت و انتقال داده مورد استفاده قرار می گیرد با توجه به مشخصات و خصوصیات دارای قیمت متفاوتی هستند. به طور کلی محدوده قیمت ماژول sfp در بازار روز تجهیزات شبکه با توجه به مدل و قابلیت بسیار متغیر و متنوع می باشد، بنابراین شما می توانید با توجه به نیاز خود، نوع پورت دستگاه و بودجه مورد نظر به انتخاب یکی از ماژول های sfp موجود در بازار اقدام کنید. در این زمینه توصیه می کنیم به سایت های معتبر یا نمایندگی های مجاز فروش ماژول SFP سیسکو مراجعه کرده و اطلاعات کامل و جامعی از مدل های موجود کسب کنید و سپس به خرید محصول مورد نظر اقدام نمایید

قیمت خرید ماژول سیسکو

خرید ماژول sfp سیسکو

انواع ماژول sfp سیسکواگر به دنبال ارتقا دستگاه و سیستم مورد نظر خود هستید و قصد دارید از ماژول SFP سیسکو متناسب با نیاز خود استفاده کنید، می توانید از کارشناسان این حوزه راهنمایی های لازم را دریافت کنید. بسیاری از فروشگاه های اینترنتی و نمایندگی های فروش ماژول SFP سیسکو به ارائه لیست قیمت محصولات موجود در انبار اقدام کرده اند و برای هر کدام صفحه معرفی محصول و مشخصات در نظر گرفته اند و شما می توانید تنها با چند کلیک از ویژگی های هر ماژول آگاهی کسب کنید و در نهایت با توجه به نوع دستگاه، نیاز خود و بودجه به خرید ماژول سیسکو موجود در بازار اقدام نمایید.

اگر به دنبال خرید ماژول SFP سیسکو هستید، پیشنهاد می کنیم ابتدا به سایت های معتبر در زمینه فروش ماژول اصل و با کیفیت فیبر نوری  Cisco مراجعه کرده و به مقایسه مشخصات فنی و قیمت فروش محصولات بپردازید. سپس از طریق شماره تلفن درج شده در سایت یا صفحه ارتباط با ما با فروشنده و نمایندگی مربوطه ارتباط برقرار کنید و راهنمایی های لازم را به منظور خرید دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که در هنگام خرید محصول به کلیه مشخصات، نام برند، گارانتی محصول و … توجه کنید تا هزینه بیهوده بابت جنس تقلبی و بی کیفیت پرداخت نکنید.

 

 

 

جهت هرگونه مشاوره رایگان و دریافت قیمت ماژول sfp سیسکو با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۶۶۹۷۷۹۷۲    –    ۰۲۱۶۶۹۷۷۹۸۷

تماس فوری : ۰۹۱۲۳۶۲۱۶۹۹ 

[yasr_visitor_votes size=”medium”]

 

ماژول sfp سیسکو , قیمت ماژول sfp , ماژول سیسکو , خرید ماژول سیسکو , ماژول های سیسکو , پلاک خوان خودرو , دوربین پلاک خوان در شب , دوربین های پلاک خوان در شب , سیستم پلاک خوان پارکینگ , قیمت سیستم پلاک خوان , سیستم پلاک خوان , پلاک خوان, دوربین پلاک خوان, دوربین مداربسته پلاک خوان, قیمت دوربین پلاک خوان, دوربین های پلاک خوان, فروش دوربین مداربسته پلاک خوان , خرید دوربین پلاک خوان , قیمت دوربین مداربسته پلاک خوان , لیست قیمت دوربین پلاک خوان , دوربین مداربسته , دوربین های مداربسته, دوربین های مدار بسته , دوربین مدار بسته , مشخصات فنی دکل دوربین مداربسته , مشخصات فنی دکل دوربین , دکل دوربین مداربسته اسپید دام, مشخصات فنی دکل دوربین اسپید دام, قیمت دکل دوربین اسپیددام, دکل دوربین اسپید دام, پایه دوربین نظارتی, پایه دوربین امنیتی, پایه دوربین اسپید دام , دکل دوربین ترافیکی , پایه دوربین ترافیکی , دکل مهاری دست دوم, خرید دکل مهاری دست دوم , سیستم نظر سنجی تلفنی الستیکس و استریسک , ماژول نظر سنجی تلفنی ویپ , نحوه کارکردن ماژول نظر سنجی ویپ , کاربرد سیستم نظر سنجی تلفنی ویپ , ماژول نظر سنجی , کاربرد سیستم نظر سنجی ویپ , امکان سنجی وایرلس , لینک رادیویی , نصب لینک وایرلس , ارتباط بی سیم , شبکه وایرلس , شبکه بی سیم , نصب آنتن های رادیو , ارتباط رادیویی بین دو ساختمان , ارتباط رادیویی بین دو نقطه , ارتباط نقطه به نقطه , ارتباط رادیویی , ارتباط بین دفاتر و شرکت ها , آنتن های رادیویی , لینک وایرلس , مجازی سازی سرورها , مزایای مجازی سازی , دوره های مجازی سازی , مجازی سازی vmware , خدمات مجازی سازی , نرم افزارهای مجازی سازی , مجازی سازی چیست , نرم افزار سرور مجازی , آموزش مجازی سازی سرور , آموزش مجازی سازی با esxi , مجازی سازی سرور چیست , انواع مجازی سازی , مجازی سازی شبکه چیست , esxi چیست , نرم افزار مجازی سازی , نرم افزار ماشین مجازی , نرم افزار سیتریکس , نرم افزار سیتریکس , آموزش نصب esxi 5.5 , نرم افزار وی ام ویر , مجازی سازی سرور , مجازی سازی , آموزش مجازی سازی , مجازی سازی شبکه , راه اندازی شبکه ی کامپیوتری , پسیو شبکه , خدمات شبکه , تجهیزات پسیو شبکه , خدمات پشتیبانی شبکه , خدمات پسیو شبکه , شبکه های کامپیوتری , اجرای شبکه , زیر ساخت شبکه , پسیو , شبکه پسیو , پسیو کار شبکه , راه اندازی شبکه های کامپیوتری , طراحی شبکه , نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری , کابل کشی شبکه , زیرساخت شبکه , کابل کشی شبکه , پشتیبانی شبکه , خدمات پشتیبانی شبکه , شبکه کامپیوتری , طراحی و اجرای پسیو شبکه , اجرای پسیو شبکه , اجرای شبکه پسیو  , گروه فنی و مهندسی آی تک , آی تک , نصب و راه اندازی دکل پایه دوربین , دکل دوربین مداربسته , دکل دوربین مداربسته , قیمت دکل دوربین مدار بسته , پایه دکل دوربین , خرید دکل دوربین مداربسته , دکل دوربین مدار بسته , دکل های دوربین مداربسته , پایه دوربین مداربسته , انواع پایه دوربین مدار بسته , پایه دوربین دام , پایه دوربین , خرید پایه دوربین , قیمت پایه گردان دوربین مدار بسته , قیمت دکل دوربین مداربسته , قیمت پایه دوربین , قیمت پایه دوربین مدار بسته , انواع پایه دوربین , قیمت پایه دوربین مداربسته , دکل دوربین مدار بسته , دکل دوربین , دکل مخابراتی , طراحی دکل مخابراتی , دکل های مخابراتی , راه اندازی دکل مخابراتی , نصب دکل های مخابراتی , قیمت انواع دکل های مخابراتی , قیمت دکل مخابراتی , طراحی دکل های مخابراتی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان محترم

به اطلاع میرساند، بدلیل مشکل در برقراری خطوط تلفن ثابت، لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

فروش دکل منوپل : 09192999709

فروش دکل مهاری : 09102981029

پیگیری ارسال محولات : 09190285505

09123716144

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم 

گروه مهندسی آی تک

This will close in 20 seconds

logo-samandehi