اجرای پسیو شبکه

اجرای پسیو شبکه یکی از فرآیندهایی است که نیاز به دقت زیادی دارد. ما در این مطلب شما را با پسیو شبکه و خدمات اجرای پسیو شبکه آشنا می کنیم.

اجرای پسیو شبکه یکی از فرآیندهایی است که برای انجام آن نیاز به تیمی حرفه ای و متخصص است تا کار را در نهایت دقت و صحت انجام دهد. اگر برای اجرای پسیو شبکه در محیط های کاری خود به دنبال تیمی مجرب هستید این مطلب را دنبال کنید تا با خدمات پسیو شبکه آشنا شوید.

تجهیزات پسیو چیست؟

به کلیه محصولات و تجهیزاتی که عملکرد آنها به جریان برق احتیاج ندارد و برای کارکرد نیازی به انرژی برق ندارند ماشین آلات و دستگاه های پسیو گفته می شود. در واقع تجهیزات پسیو تجهیزاتی هستند که در تولید، هدایت و یا تقویت سیگنال نقشی ندارند و به همین دلیل است که به آنها پسیو یا نافعال گفته می شود در عوض به تجهیزاتی که برای عملکردشان به جریان برق نیاز دارند تجهیزات اکتیو شبکه گفته می شود.

اجرای پسیو شبکه

لیستی از تجهیزات پسیو

ما در این قسمت برای آشنایی بیشتر شما به تجهیزات پسیو لیستی از پرکاربردترین و معروف ترین آنها را آورده ایم تا در زمان اجرای پسیو شبکه مورد استفاده شما قرار گیرد.

انواع Cable Management و Rack Pane ، انواع Patch Panel (برای کابلهای Cat 5, Cat6 و Fiber Optic) ، انواع کابل ، انواع Power Module برای Rack ، انواع Patch Cable ، انواع Keystone ، انواع Connector ، انواع FLB – FLOOR BOXES FOR RAISED FLOORS ، انواع تستر ، انواع سوکت دیواری، انواع FACE PLATE ، انواع ابزار نظیر Crimping، Striper، Punch Down، انواع Inline Coupler ، انواع USB HUB ، انواع رک آماده نصب ( با تجهیزات داخلی) 

معرفی برخی خدمات پسیو شبکه

از مهم ترین اهداف ما در اجرای خدمات پسیو شبکه این است که از تجهیزات موجود نهایت استفاده برده شود تا نیازهای مشتری با کمترین تجهیزات و بیشترین راندمان برآورده شوند. هرچند برخی تصور می کنند که اجرای پسیو شبکه نیاز به تخصص خاصی ندارد اما ما معتقدیم که برای اجرای خدمات زیر ساخت باید از افرادی که به مسائل شبکه ای آگاهی دارند استفاده شود زیرا هر اشتباهی در اجرای خدمات پسیو می تواند خسارات جبران ناپذیری به بار بیاورد.

برخی مشکلاتی که در صورت اجرای اشتباه پسیو شبکه بوجود می آیند شامل عدم توانایی در گسترش شبکه  می باشد و همچنین نمی توان به درستی عیب یابی کرد و ایرادات را یافت. همچنین مشکلات دیگری مانند رفع ایراد دشوار و افت کیفیت و … از دیگر مشکلات آن هستند که می توانند برای مدتی در کارها و فعالیت های شما اختلال ایجاد کنند.

یک پسیو کار متخصص باید بتواند مسیرهای مناسب برای کابل کشی و اتاق سرور را به خوبی تشخیص دهد. از آنجایی که موقعیت مکانی و جغرافیایی می تواند در طول عمر تجهیزات به کار رفته برای اجرای خدمات پسیو شبکه تاثیر داشته باشد کارشناسان متخصص ما قبل از اجرای کار بررسی های لازم را برای تهیه تجهیزات مناسب با آن منطقه انجام می دهند. مهم ترین مزایای کار ما رسیدن به حداکثر رضایت مشتری، استفاده از قطعات با کیفیت و پایین آوردن هزینه ها است.

خدمات پسیو شبکه

تیم ما مفتخر است که با استفاده از کادری مجرب و حرفه ای به اجرای پسیو شبکه در عموم پروژه ها بپردازد. اجرای پسیو شبکه از جمله فعالیت هایی است که تیم ما حساسیت بسیار بالایی بر روی آن دارد تا فرآیند را در نهایت دقت و اطمینان به پایان برساند. هرچند ممکن است اجرای پسیو شبکه به ظاهر ساده باشد اما در فرآیند کلی دارای اهمیت بالایی است. کارشناسان ما با بررسی دقیق محیط مورد نظر شما نیازهای آن را یادداشت می کنند و سپس به اجرای پسیو شبکه می پردازند.

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۶۶۹۷۷۹۷۲   –   ۰۲۱۶۶۹۷۷۹۸۷

۰۹۱۲۳۷۱۶۱۴۴

مقالات بیشتر درخصوص طراحی و اجرای پسیو شبکه گروه فنی و مهندسی آی تک اینجا کلیک کنید.

[yasr_visitor_votes size=”small”]

محاسبه فرکانس مناسب جهت ارتباط رادیویی – لینک وایرلس –  محاسبه برد آنتن وایرلس – ارتباط رادیویی  – طراحی و اجرای پسیو شبکه – دکل مهاری G35 – ویپپسیو شبکهمجازی سازی سرور – ارتباط رادیوییامکان سنجی وایرلستلفن تحت شبکه VOIP – دکل دوربین مداربستهقیمت دکل دوربین مدار بستهراه اندازی ویپقیمت دکل مهاریپسیو شبکهخدمات شبکهخدمات ویپنصب دکل مهاریدکل مهاری g35دکل مهاریتلفن تحت شبکه – طراحی، نصب و اجرای انواع دکل مهاری و مخابراتی – نکات نصب و راه اندازی دکل مهاری – نصب و فروش دکل مهاری در کرج – متعلقات دکل مهاری G35 –  نصب و راه اندازی دکل مهاری – ارتباط رادیوییلینک رادیوییارتباط رادیوییارتباط نقطه به نقطهارتباط بین دفاتر و شرکت هاارتباط رادیویی بین دو ساختمان – ارتباط رادیویی بین دو نقطه

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi