۴ عامل کلیدی در هنگام ایجاد یک شبکه کامپیوتری

 

طراحی شبکه کامپیوتری

تمام شبکه های کامپیوتری نیازهای شرکت خود را برای به حداکثر رساندن بهره وری یک شبکه کامپیوتری میدانند. بنابراین، طراحی و اجرای یک شبکه کامپیوتری ایده آل IT نیازمند بررسی کامل جنبه های مختلف است تا اطمینان حاصل شود که هر دو به طور مطلوب تحت حجم بالا و همچنین حفظ اتصالات امن قرار دارند.

دستیابی به این اهداف نیاز به درک آنچه شما از شبکه کامپیوتری می خواهید دارد و با توجه به چهار عامل ضروری هنگام طراحی آن میتواند برای شبکه شما تاثیر گذار باشد.

در حالی که هر شبکه متناسب با مشخصات مربوط به کسب و کار خود پیاده سازی میشود، ولی تجهیزات شبکه و ملزومات آن به طور معمول یکسان هستند. در اینجا برخی از عوامل کلیدی که باید در هنگام ایجاد شبکه کامپیوتری مورد توجه قرار دهید را بیان میکنم.

 

اهداف شبکه کامپیوتری خود را مشخص کنید:

به طور شگفت انگیز، همه کسب و کارها اهداف واقعی شبکه کامپیوتری خود را در نظر نمی گیرند. قبل از حرکت به جلو با ایجاد یک شبکه، بسیار مهم است که آنچه را که هدف آن کسب اجزای و منابع مناسب است، تعیین کنید. آیا این یک استراتژی BYOD و مکان های از راه دور است؟ چه نوع اطلاعاتی در بخش های شبکه ذخیره خواهد شد؟ با توجه به این عوامل به جلوگیری از سردرگمی های آینده کمک خواهد کرد.

 

ایجاد یک بودجه و بدست آوردن اجزاء:

بودجه یکی از مهمترین جنبه های ساخت یک شبکه کامپیوتری است. هزینه های IT می توانند به سرعت در زمان مناسب به درستی کنترل شوند، بنابراین شما می خواهید مطمئن شوید که سرمایه برای ملزومات محفوظ است. هنگامی که تخصیص بودجه برای خرید تجهیزات شبکه کامپیوتری انجام می شود، دریافت اطلاعات تجهیزات شبکه مناسب نیز بسیار مهم است.

سوئیچ ها، سرورها، رایانه های شخصی و سایر اجزای سخت افزاری لازم نقش مهمی در موفقیت (یا شکست) یک شبکه ایفا می کنند. ·

 

آموزش، امنیت و مقیاس پذیری:

آموزش کارکنان شما در زمینه سیاست های جدید ایجاد شده بسیار مهم است و جنبه دیگری نیز تعیین می کند که سرمایه گذاری شبکه کامپیوتری چقدر موفقیت آمیز است. این موضوع برای سیاست های امنیتی دو برابر می شود.

صحبت از امنیت چیزی نیست که نادیده گرفته شود. مناسب ارزیابی نقاط قوت و ضعف شبکه خود، ثبات آن را در آینده تعیین خواهد کرد.

مهم است که زیرساخت فناوری اطلاعات و امنیت در مقابل تهدیدات مختلف را تحت فشار قرار دهید. در غیر این صورت، تمام سرمایه گذاری های مربوط به ایجاد شبکه کامپیوتری توسط اشخاص ثالث و یا هکرها تهدید می شود. مقیاس پذیری نیز یک عنصر حیاتی است. منابع IT نیاز به تعمیر و نگهداری، ارتقاء و به روز رسانی دارند. ·

 

تعمیر و نگهداری تجهیزات شبکه های کامپیوتری:

در نهایت شما نیاز به نگهداری و پشتیبانی شبکه کامپیوتری و تجهیزات آن دارید. بسته به اندازه شرکت شما، نگهداری از تمام اجزای سخت افزاری و نرم افزاری می تواند یک وظیفه باشد.

[yasr_visitor_votes size=”small”]

محاسبه فرکانس مناسب جهت ارتباط رادیویی – لینک وایرلس –  محاسبه برد آنتن وایرلس – ارتباط رادیویی  – طراحی و اجرای پسیو شبکه – دکل مهاری G35 – ویپپسیو شبکهمجازی سازی سرور – ارتباط رادیوییامکان سنجی وایرلستلفن تحت شبکه VOIP – دکل دوربین مداربستهقیمت دکل دوربین مدار بستهراه اندازی ویپقیمت دکل مهاریپسیو شبکهخدمات شبکهخدمات ویپنصب دکل مهاریدکل مهاری g35دکل مهاریتلفن تحت شبکه – طراحی، نصب و اجرای انواع دکل مهاری و مخابراتی – نکات نصب و راه اندازی دکل مهاری – نصب و فروش دکل مهاری در کرج – متعلقات دکل مهاری G35 –  نصب و راه اندازی دکل مهاری – ارتباط رادیوییلینک رادیوییارتباط رادیوییارتباط نقطه به نقطهارتباط بین دفاتر و شرکت هاارتباط رادیویی بین دو ساختمان – ارتباط رادیویی بین دو نقطه

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi