در این متن می خواهیم درباره پایه دکل دوربین مداربسته و قیمت پایه های دکل های دوربین اطلاعاتی را برای شما بیان نماییم. امروزه، در تمام نقاط مختلف جهان، از دکل های دوربین استفاده می شود و دلیل آن افزایش روزافزون تصادف های جاده ای و رانندگی می باشد. بسیاری از دوربین های پایه دکل ها، در جاده ها و بزرگراه ها نصب می شوند و همین امر از تصادف هایی که هر روزه در جاده ها و خیابان ها اتفاق می افتد، به میزان زیادی جلوگیری می کند. به سبب بیشتر شدن جمعیت جهان، میزان استفاده از این پایه ها افزایش زیادی یافته است. با ما همراه باشید تا در مورد قیمت پایه های دکل های دوربین مدار بسته و ویژگی های پایه دکل دوربین توضیحاتی را برای شما بیان نماییم.

پایه های دکل های دوربین و ویژگی های آن

قیمت دکل پایه دوربینپایه های دکل های دوربین مختلف، از ویژگی های خاص برخوردار هستند. اولین ویژگی این دکل ها مرتبط با ارتفاع آنها می باشد که از ۲ متر آغاز می گردد و تا ۳۰ متر ادامه پیدا کند. ارتفاعی که برای یک دکل دوربین انتخاب می گردد با توجه به میدان دیدی که دارد، آب و هوای آن ناحیه و درخواستی که از سوی سفارش دهنده بیان می شود، انتخاب می گردد. همچنین این دکل ها به سبب برخورداری از یک سطح مقطع بزرگ، ضخامت داشتن ورق های آهنی و چند وجهی بودن آن، از مقاومت بسیار زیادی برخوردار می باشند و در برابر بادهای بسیار شدید و ضربه های فیزیکی، دارای مقاومت بسیار بالایی هستند.

از راه های مونتاژ شدن دکل ها نیز می توان به دو روش اشاره نمود. یکی از این روش ها روش فلنچی می باشد و دیگری، روش اورلپی است. پوششی هم که دکل های دوربین دارند، معمولا به گونه ای است که از ایجاد خوردگی در ورق های آهن و زنگ زده شدن آهن های آن جلوگیری کند و این پوشش معمولا به دو شکل انجام می گیرد. روش اول آن استفاده از پوشش گالوانیزه گرم می باشد و روش دوم آن، با استفاده از چند مدل رنگ مثل رنگ آلکیدی مورد استفاده قرار می گیرد. پایه های دکل های دوربین در انواع و اقسام مختلفی یافت می شوند.

از جمله این دکل ها می توان به دکل دوربین های متحرک، پلاک خوان و ثابت اشاره نمود. در جهان امروز به دلیل بالا رفتن میزان مرگ و میر و آسیب های ناشی از تصادفات رانندگی، وجود دوربین های مدار بسته در جاده ها و بزرگراه ها و خیابان ها به مقدار زیادی حائز اهمیت می باشد.

هزینه خرید دکل های دوربین

پایه دکل دوربینیکی از مهمترین قسمت های هر خریدی هزینه آن محصول می باشد. در هنگام خرید دکل های دوربین های مدار بسته نیز یکی از مهمترین قسمت های آن، میزان هزینه و قیمت آن می باشد. قیمت دکل پایه دوربین در مارک های مختلف، متفاوت می باشد.

این تفاوت گاهی بسیار زیاد است و ممکن است باعث تعجب شما شود، اما خوب است بدانید که قیمت هر دکل، بر اساس ویژگی های آن دکل انتخاب می شود. در تعیین قیمت دکل دوربین، مواردی همچون میزان ارتفاع دکل، میزان کیفیت قطعه های موجود در دکل، نوع و چگونگی پوشش آن، مقدار ضخامت داشتن ورقه های آهنی، نوع و روش مونتاژ آن دکل، ابزارها و تجهیزات متصل شده به دکل و تعداد دوربین ها، بسیار موثر می باشند و با توجه به همین نکات است که یک دکل دوربین قیمت خود را تعیین می کند. افرادی که قصد خرید دکل های دوربین را دارند می توانند پیش از انجام خرید خود، سری به اینترنت بزنند و با جستجو درباره آنها، بهترین مدل و مارک آن را که متناسب با بودجه خود بود، انتخاب و خریداری نمایند.

نکاتی درباره پایه دکل دوربین

پایه دکل های دوربین یکی از ابزار های بسیار پر فروش در جهان می باشند. پایه های دکل های دوربین دارای ویژگی های مختلف و قیمت های متفاوت هستند. با تشکر از شما که تا این لحظه با ما همراه دارید.

 

 

 

جهت استعلام قیمت و درخواست پیش فاکتور میتوانید با شماره ۰۹۱۲۳۷۱۶۱۴۴ از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید.

جهت مشاوره رایگان و استعلام قیمت دکل دوربین مداربسته با ما تماس بگیرید.

۰۹۱۲۳۷۱۶۱۴۴ 

۰۲۱-۶۶۹۷۷۹۷۲   –   ۰۲۱-۶۶۹۷۷۹۸۷

[yasr_visitor_votes size=”medium”]

خرید دوربین پلاک خوان , قیمت دوربین مداربسته پلاک خوان , لیست قیمت دوربین پلاک خوان , دوربین مداربسته , دوربین های مداربسته, دوربین های مدار بسته , دوربین مدار بسته , مشخصات فنی دکل دوربین , دکل دوربین مداربسته اسپید دام, مشخصات فنی دکل دوربین اسپید دام, قیمت دکل دوربین اسپیددام, دکل دوربین اسپید دام, پایه دوربین نظارتی, پایه دوربین امنیتی, پایه دوربین اسپید دام , دکل دوربین ترافیکی

پایه دوربین ترافیکی , دکل مهاری دست دوم, خرید دکل مهاری دست دوم , فروش دکل مهاری دست دوم, دکل مهاری g35 سه وجهی, دکل مهاری جی ۳۵ , تجهیزات اکتیو شبکه , خدمات اکتیو شبکه, تجهیزات اکتیو , خدمات شبکه اکتیو , اکتیو شبکه , پیکربندی تجهیزات شبکه , دکل مهاری g35 سه پایه , دکل مهاری g35 , دکل مهاری جی ۳۵ , دکل g35 , نصب و راه اندازی دکل مهاری , نصب دکل مهاری , فروش دکل مهاری

نصب دکل , دکل مهاری , آموزش نصب دکل مهاری , دکل سه وجهی , متعلقات دکل مهاری , دکل های مهاری , لیست قیمت دکل مهاری , قیمت دکل چهار وجهی , قیمت دکل سه وجهی , قیمت فروش دکل مهاری , قیمت

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi