چراغ های روشنایی به انواع مختلفی در مکان های گوناگون نصب می شوند. چراغ های پارکی، چراغ خیابانی و برج های نوری هر کدام برای نصب نیاز به فونداسیون مخصوص دارند. انواع فونداسیون پایه چراغ روشنایی را در این مقاله مورد بررسی قرار داده و عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن را می شناسیم.

فونداسیون آماده چراغ روشنایی

فونداسیون مهمترین قسمت در هر سازه است زیرا فشار وزن آن را به زمین منتقل می کند. برای همین ساخت آن نیاز به تخصص و مهارت زیادی دارد. برای نصب چراغ های روشنایی که در خیابان ها، پارک و معابر مورد استفاده قرار می گیرند نیز نیاز به ساخت فونداسیون وجود دارد. برای انجام سریع تر و راحت تر این کار نیز تولید کنندگان اقدام به ساخت فونداسیون پایه چراغ به صورت آماده نموده اند.

شکل ظاهری و طراحی هر کدام از فونداسیون پایه چراغ خیابانی و پارکی نیز بسته به ارتفاع پایه چراغ و عوامل مختلف دیگر متغیر خواهد بود. برای همین در زمان خرید این محصول باید حتما به نوع و ارتفاع پایه چراغ توجه نمود و سپس اقدام به خرید نمود.

انواع فونداسیون پایه چراغ

مزیت استفاده از فونداسیون پایه چراغ

از مهمترین دلایلی که باعث می شود تا افراد از فونداسیون پیش ساخته در زمان نصب چراغ های روشنایی استفاده نمایند سرعت بالای نصب و سهولت در این کار است. معمولا برای ساخت انواع فونداسیون پایه چراغ در محل نیاز به سپری نمودن زمانی در حدود ۲۰ روز برای خشک شدن بتن است که این زمان در زمستان بیشتر خواهد شد.

به همین دلیل در زمستان که زمین نیز یخ می زند و امکان حفر گودال برای ساخت فونداسیون وجود ندارد استفاده از انواع فونداسیون چراغ روشنایی برای نصب این تجهیزات بسیار کاربردی است.

این فونداسیون ها در شرایط استاندارد تولید می شوند به همین علت دارای بهترین کیفیت و بالاترین درجه عیار بتن است. این امر باعث می شود تا استقامت این محصول در برابر انواع صدمات و آسیب های احتمالی به حد بسیار زیادی کاهش یابد. قابل حمل بودن آن نیز باعث می شود تا در مواقع نیاز به سرعت برای نصب پایه چراغ در محل ویژه قرار گیرد.

فونداسیون پایه چراغ خیابانی

در هنگام خرید انواع فونداسیون پایه چراغ به چه نکاتی توجه کنید

این گونه سازه ها توسط تولید کنندگان بسیاری تولید می شود به همین علت بتن در آن دارای کیفیت مختلف است. برای همین هنگام خرید سعی کنید از تولید کنندگانی این محصول تهیه کنید که در زمان فروش فونداسیون پایه چراغ از بهترین بتن با عیار بالا  استفاده نموده باشند. همچنین نوع و طراحی فونداسیون بسته به نوع پایه چراغ و منطقه محل نصب متفاوت بوده و قیمت این محصول نیز بسته به ابعاد و طراحی آن تغییر می نماید.

یکی دیگر از نکات مهم در زمان خرید توجه به انواع فونداسیون پایه چراغ روشنایی با توجه به طراحی آن ها است. فونداسیون هایی چراغ روشنایی به صورت رادیه، نواری و یا شمعی تولید و در بازار عرضه می شوند.

قبل از خرید انواع فونداسیون پایه چراغ به منطقه و محل نصب آن توجه کنید. بسته به باد خیز بودن منطقه و زلزله خیز بودن آن ابعاد و نوع آرماتور بندی و همچنین سایز میلگردهای درون فونداسیون متفاوت خواهد بود. حتما قبل از خرید با یک فرد آگاه درباره انتخاب نوع آن مشاورده نمایید.

گروه کاری ما با سال ها تجربه در زمینه تولید و عرضه انواع فونداسیون پایه چراغ روشنایی در خدمت مصرف کنندگان عزیز می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به این سایت مراجعه فرمایید.

 

مشخصات فنی دکل دوربین مداربسته , مشخصات فنی دکل دوربین , دکل دوربین مداربسته اسپید دام, مشخصات فنی دکل دوربین اسپید دام, قیمت دکل دوربین اسپیددام, دکل دوربین اسپید دام, پایه دوربین نظارتی, پایه دوربین امنیتی, پایه دوربین اسپید دام , دکل دوربین ترافیکی , پایه دوربین ترافیکی , دکل مهاری دست دوم, خرید دکل مهاری دست دوم , فروش دکل مهاری دست دوم, دکل مهاری g35 سه وجهی, دکل مهاری جی ۳۵

دکل مهاری g35 سه پایه , دکل مهاری g35 , دکل مهاری جی ۳۵ , دکل g35 , نصب و راه اندازی دکل مهاری , نصب دکل مهاری , فروش دکل مهاری , نصب دکل , دکل مهاری , آموزش نصب دکل مهاری , دکل سه وجهی , متعلقات دکل مهاری , دکل های مهاری , لیست قیمت دکل مهاری

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi