امروزه شرکت های بسیاری در زمینه  تولید و فروش انواع دکل مهاری فعالیت دارند و این نوع دکل ها را می توان به وسیله یک سیم مهار محکم در جای خود به یک تیکه گاه نظیر زمین متصل نمود. در این بخش قصد داریم به برخی از خدمات شرکت های تولید کننده دکل مهاری و قیمت این محصول اشاره ای کوتاه داشته باشیم.

تولید دکل مهاری

منظور از دکل مهاری چیست؟

دکل مهاری به گونه ای از دکل های مخابراتی و رادیویی گفته می شود که انواع مختلف آن را می توان به صورت قاعده های ۳ یا ۴ وجهی طراحی و تولید کرد. نحوه راه اندازی و نصب این نوع دکل ها در محل مورد نظر به وسیله یک سیم مهار صورت گرفته تا با اتصال آن به یک تکیه گاه قوری نظیر زمین، از جابجایی یا شکستن دکل در شرایط جوی نامساعد جلوگیری شود.

دکل های مهاری را برای نصب دیش های ماکروویو، آنتن های رادیویی، بیسیم و موبایل و … می توان با رعایت اصول فنی مهندسی و استانداردها بر روی انواع سازه های بتنی و فلزی نصب کرد .

تولید دکل مهاری در انواع مختلف

شرکت های تولیدی دکل مهاری با توجه به خواست و نیاز مشتریان، این نوع از دکل های کاربردی را از مصالح و فلزات سبک وزنی تهیه می کنند که دارای سایز و ابعاد مختلفی می باشد. ساختار این نوع دکل ها متشکل از اجرای مختلف نظیر مهارکش، صفحه تعادل، گوشواره، پیچ و مهره، کرپی، سکشن بدنه و…. بوده و از مقاومت و استحکام بالایی در برابر زلزله و شرایط جوی نامناسب برخوردار هستند. در حالت کلی می توان انواع دکل مهاری را به صورت هر یک از موارد مطرح شده در قسمت زیر عنوان نمود.

تولید فروش انواع دکل مهاری

– دکل های مخابراتی و رادیویی خودایستا به صورت ۳ یا ۴ وجهی

– دکل های مونوپل به صورت تک پایه

– دکل های وینچی

دکل های مهاری سری  G نظیر دکلهای G25، G35، G45، G65، G 80 و …

– و …

قیمت انواع دکل مهاری

هزینه ای که مشتریان بابت تولید فروش انواع دکل مهاری باید بپردازد به فاکتورهای مختلفی از جمله نوع دکل، سایز و ابعاد آن، تعداد دکل ها و … بستگی داشته و هر یک از این عوامل در کنار شرایط اقتصادی کشور و نوسانات بازار ارز بر روی قیمت نهایی و تمام شده این محصول تاثیر خواهد گذاشت. همچنین هزینه های مربوط به حمل و نصب و راه اندازی آن در محل مورد نظر از دیگر عواملی است که باید بر روی قیمت دکل مهاری در نظر گرفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویژگی های هر یک از انواع دکل های مهاری و کاربردی آن و همچنین قیمت سفارشات بهتر است که با کارشناسان ما در این مجموعه ارتباط برقرار کرده تا شما را به نحو احسن راهنمایی کنند.

 

خرید فونداسیون آماده پایه چراغ, خرید فونداسیون آماده, فونداسیون آماده پایه چراغ , فروش فونداسیون پایه چراغ , فونداسیون پایه چراغ خیابانی, قیمت فونداسیون پایه چراغ, فونداسیون پایه چراغ پارکی, فونداسیون پایه چراغ , فونداسیون پایه روشنایی, فونداسیون آماده پایه روشنایی , دکل دوربین اسپید دام , دکل دوربین مداربسته اسپید دام, مشخصات فنی دکل دوربین اسپید دام, قیمت دکل دوربین اسپید دام

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi