برای نصب دوربین مداربسته می شود از انواع دکل بهره برد که با قیمت مناسب به فروش می رسد. در تعیین قیمت پایه دکل دوربین مداربسته عوامل مختلفی را می توان دخیل دانست. از فاکتورهای موثر در قیمت پایه دکل دوربین مداربسته ارتفاع دکل دوربین مداربسته، کیفیت قطعات، جنس سازه و تجهیزات جانبی آن می باشد. پایه دوربین های مداربسته شامل دکل مکعبی، لوله ای، ماژولار و چند وجهی می شود.

کارایی دکل های دوربین مداربسته

انواع دوربین مداربسته جزء دوربین های پرکاربرد هستند که به منظور حفاظت و نظارت به کار می رود. برای نصب دوربین مدار بسته در ارتفاع بالا از دکل های مخصوص دوربین مدار بسته استفاده می شود. از مزایای نصب دکل دوربین مدار بسته می توان به کنترل ترافیک شهری و بین شهری و نیز حفاظت از جان و مال شهروندان اشاره کرد. با نصب دوربین مدار بسته بر روی پایه دکل برد و میدان دید دوربین افزایش یافته و دسترسی غیر مجاز به دوربین نیز کاهش می یابد.

پایه دکل دوربین مداربسته

انواع پایه دکل دوربین مداربسته

جنس پایه دکل دوربین مداربسته عمدتا از آهن با روکش گالوانیزه و نیز بدون روکش می باشد که از کیفیت عالی برخوردار است. با این حال در ساخت انواع دکل از آلیاژهای دیگر مانند آلومینیوم نیز استفاده می شود. برای مکان های غیر مرطوب می توان از پایه دکل دوربین مداربسته ساخته شده با آهن سیاه بهره گرفت. پایه دکل دوربین مداربسته در چهار گروه کلی تقسیم بندی می شود.

دکل مکعبی از پایه های دوربین مداربسته ارزان می باشد که حداکثر ارتفاع این سازه ها به بیشتر از ۶ متر می شود. دکل لوله ای که از دکل های مکعبی مقاوم تر است که در ساخت آن آهن گالوانیزه به کار می رود. حداکثر ارتفاع پایه دکل های لوله ای دوربین مداربسته ۱۰ متر می باشد و می توان این دکل ها را به سادگی نصب نمود.

دکل دوربین مداربسته چند وجهی به دلیل شکل مخروطی که دارد از مقاومت بالایی در برابر فشار خارجی برخوردار است. دکل های پایه دوربین مداربسته ماژولار که به دکل های مخابراتی تشبیه می شود جهت استفاده برای نصب دوربین مداربسته در مناطقی که باد شدید می وزد مناسب می باشد.

پایه دکل دوربین

عوامل موثر در قیمت پایه دکل دوربین مداربسته

برای خرید دکل دوربین قیمت این سازه ها را باید از طریق منابع معتبر دریافت کرد. در تعیین قیمت دکل پایه دوربین نکات مختلفی دخالت دارد که از آن میان می توان به جنس دکل اشاره کرد. ارتفاع دکل از دیگر عوامل موثر در تعیین قیمت این سازه ها می باشد. از دیگر عوامل  تاثیر گذار بر قیمت پایه دکل دوربین مداربسته می توان به کیفیت قطعات، ضخامت ورق آهن استفاده شده، قطر دهانه بالا و پایین دکل، نوع مونتاژ، تجهیزات جانبی و … اشاره نمود.

 

جهت مشاوره رایگان و استعلام قیمت دکل دوربین مداربسته با ما تماس بگیرید.

۰۹۱۲۳۷۱۶۱۴۴ 

۰۲۱-۶۶۹۷۷۹۷۲   –   ۰۲۱-۶۶۹۷۷۹۸۷

 

 

فونداسیون پیش ساخته بتنی, قیمت فونداسیون پیش ساخته, تولید فونداسیون پیش ساخته, فونداسیون بتنی پیش ساخته, فونداسیون پیش ساخته بتنی, فونداسیون پیش ساخته دکل, فونداسیون پیش ساخته پایه روشنایی, فونداسیون پیش ساخته قیمت, فونداسیون پیش ساخته گلخانه, فونداسیون دیوار پیش ساخته, دکل مخابراتی , طراحی دکل مخابراتی , دکل های مخابراتی , راه اندازی دکل مخابراتی , نصب دکل های مخابراتی , قیمت انواع دکل های مخابراتی , قیمت دکل مخابراتی , طراحی دکل های مخابراتی, جمع آوری دکل مخابراتی , جمع آوری دکل های مخابراتی , جمع آوری دکل مهاری , جمع کردن دکل , جمع آوری دکل , شکایت برای جمع آوری دکل مخابراتی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi