دکل مخابراتی خودایستا– دکل خودایستا

دکل ها از مهمترین تجهیزات در امور مخابراتی هستند. به دلیل عدم عبور امواج از هر گونه مانع بلندی استفاده از دکل ها برای افزایش سطح آنتن دهی دیش ها بسیار مهم است. دکل مخابراتی خودایستا یکی از انواع مختلف دکل است که در این امور بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

دکل خودایستا

در امور مخابراتی دکل ها نقش بسیار مهمی بر عهده دارند. به همین دلیل در مناطق مختلف بسته به فضا از انواع مختلفی از این دکل ها استفاده می شود. کاربری دکل ها کاملا وابسته به فضا بوده و بسته به این که فضا برای نصب تا چه میزان است می توان از دکل ها مهاری یا دکل های خودایستا استفاده نمود. دکل های مهاری به دلیل استفاده از سیم مهار برای برپا نگه داشتن دکل به این نام خوانده می شوند. اما دکل های خودایستا به دلیل نوع ساختار و نحوه طراحی بدون نیاز به هیچ گونه تجهیزات اتصالی تنها با کمک فونداسیون به زمین متصل می شوند. طراحی در این دکل ها به صورت هرمی بوده و سطح مقطع در قسمت پایین بیشتر از قسمت های بالایی آن است. به همین سبب به خوبی در محل خود قرار می گیرد.

دکل مخابراتی خودایستا

انواع دکل مخابراتی خودایستا

دکل مخابراتی خودایستا خود به انواع مختلف بسته به چند مورد خاص طراحی و تولید می شود. دکل های سه پایه و چهارپایه خودایستا با تفاوت در تعداد پایه ها و تجهیزات نصب شده بر روی آن با کاربری های مختلفی تولید می شود. به عنوان مثال؛ دکل های چهار پایه برای نصب آنتن های موبایل و بی سیم بسیار کاربرد دارند. دکل خودایستای چهار پایه به صورت تمام نبشی تولید می شود. شکل خاص و طراحی ویژه این نوع دکل به آن امکان استفاده برای نصب تجهیزات بیشتر را به خوبی می دهد. نوع ساختار و نحوه طراحی دکل خودایستای چهار پایه همچنین به دکل این امکان را می دهد تا مستحکم تر و مقاوم تر بر روی زمین نصب و کاربری بالاتری داشته باشد. اما دکل های سه پایه به سه صورت تمام نبشی و لوله ای و یا ناودانی تولید می شوند. این نوع نیز به دلیل طراحی برای نصب تجهیزات کمتر در مناطق مختلف قابل استفاده است.

دکل خود ایستا

قیمت دکل خودایستا

عوامل مختلفی باعث می شود تا قیمت دکل مخابراتی خودایستا تغییر نماید. از جمله مهمترین این عوامل می توان به نوع دکل اشاره نمود. دکل مخابراتی خودایستا سه پایه از دکل های چهارپایه به دلیل مصرف متریال کمتر در ساخت بدنه و تجهیزات نصب شده دارای قیمت کمتری است. این نوع همچنین در فضاهای کوچک تر نصب و مورد استفاده قرار می گیرد. دکل های خودایستای چهار پایه اما بزرگ تر و با ارتفاع بیشتر طراحی می شوند. به همین سبب دارای وزن بیشتر و قیمت بیشتری نیز هستند. عمر و ماندگاری این دکل ها نیز با نوع متریال مصرفی در زمان ساخت رابطه مستقیم دارد.

 

دکل دوربین اسپید دام , دکل دوربین مداربسته اسپید دام, مشخصات فنی دکل دوربین اسپید دام, قیمت دکل دوربین اسپید دام, دکل دوربین منوپل, دکل منوپل دوربین مداربسته, قیمت دکل پایه دوربین, دکل دوربین مدار بسته , نصب و راه اندازی دکل پایه دوربین , دکل دوربین مداربسته , قیمت دکل دوربین مدار بسته , پایه دکل دوربین مداربسته , پایه دکل دوربین , طراحی دکل مخابراتی , راه اندازی دکل مخابراتی , نصب دکل های مخابراتی , طراحی دکل های مخابراتی, نصب دکل مخابراتی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi