دکل ها و مخصوصا دکل مخابراتی خود ایستا، توانایی های زیادی در موضوع و مبحث آنتن و پراکندگی سیگنال های مختلف دارا می باشند. این دکل ها عمدتا دارای ۳ یا ۴ پایه هستند و با اعضای مختلفی به یکدیگر متصل می شوند. این نوع از دکل ها را پیمانکاران با توجه به آب و هوا و شرایطی که در محیط قرار گیری دکل وجود دارد، اجرا می کنند.

دکل مخابراتی خود ایستا

دکل مخابراتی خودایستا چیست

دکل مخابراتی خودایستا، نوعی از برج هایی می باشند که آنها را با وصل ها و اجزای اصلی قالب آهنی در منطقه مورد نظر و نسبت به نظر پیمانکار و با توجه و مطالعه نسبت به شرایط آب و هوایی و جوی منطقه بنا می کنند و نصب دکل خودایستا را انجام می دهند.

این دکل ها از انواع دکل هایی می باشند که کارکرد آنها بر اساس دکل هایی است که نصب آنتن بر روی آنها انجام می شود. بیشتر دکل های مخابراتی خود ایستا با ۳ و یا در انواعی با ۴ پایه و بخش ها و اعضای خرپایی به یکدیگر متصل شده و سرهم می شوند.

در نوع سه پایه این نوع دکل ها دکل دارای ظرفیت کمتر و ارتفاع کمتری می باشد و در نوع ۴ پایه دکل های مخابراتی خود ایستا، دکل دارای توانایی بارگذاری بیشتری نسبت به ۳ پایه ها و دارای ارتفاع بیشتری می باشد، این نوع از دکل ها در برابر عوامل جوی و بار های افقی نیز بسیار مقاوم تر می باشد. دکل های مخابراتی خود ایستا دارای اسم دیگری هستند که شاید آن را شنیده باشید. به آن لتیس می گویند.

ساختار و کارکرد دکل های مخابراتی خود ایستا

در دکل های خود ایستا باید توجه داشت که تعداد پایه ها در کارکرد و مقاومت دکل تاثیر فراوانی دارد. ساختار خود این دکل های مخابراتی خود ایستا به صورت شبکه ای می باشد و اجزای اصلی و فرعی این دکل ها با استفاده از شبکه هایی به یکدیگر متصل می شوند. این دکل ها دارای کارکرد های متفاوتی هستند، نصب انواع آنتن های مایکروویو بر روی آنها و یا استفاده از آنتن های تلفن های همراه و آنتن های بیسیم از انواع کارکرد های این دکل می باشد.

برج روشنایی, برج نور, دکل روشنایی, نصب برج نوری, قیمت برج نوری, مشخصات فنی برج نوری, مشخصات برج روشنایی, برج نوری متحرک برقی, برج نوری دستی, برج روشنایی, برج نور, دکل روشنایی, نصب برج نوری, قیمت پایه دوربین اسپید دام, دکل دوربین اسپید دام , دکل دوربین مداربسته اسپید دام, مشخصات فنی دکل دوربین اسپید دام, قیمت دکل دوربین اسپید دام

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi