دکل منوپل دوربین مداربستهدکل جهت نصب دوربین

دکل منوپل دوربین مدار بسته یکی از بهترین و پرکاربردترین سازه های مورد استفاده در بسیاری از معابر می باشد که با داشتن تنوع بسیار بالای خود می توان تحت هر شرایط آب و هوایی آن را تهیه و نصب کرد. توجه داشته باشید که استفاده از دکل منوپل جهت نصب دوربین مدار بسته می تواند زاویه و برد دید دوربین را تا چند برابر افزایش دهد.

دکل منوپل دوربین مداربسته

آیا شما نیز به دنبال خرید و استفاده از دکل منوپل دوربین مدار بسته هستید؟ آیا می دانید که بهترین نوع دکل منوپل جهت استفاده دوربین مدار بسته کدام می باشد؟

دکل ها یکی از پرکاربردترین سازه های مورد استفاده در بسیاری از صنایع می باشد که امروزه توسط شرکت های بسیار متعددی طراحی و ساخته می شود. شما می توانید بیشترین استفاده از این دکل ها را در صنایع بسیار مختلف مشاهده کنید. امروزه از این دکل ها به منظور کنترل، حفاظت و نظارت در بسیاری از مناطق استفاده می شود که شما نیز بی شک در خیابان ها شاهد آن بوده اید. دکل منوپل دوربین مدار بسته با داشتن هدف افزایش برد و زاویه دید توانسته است بهترین گزینه برای نصب دوربین در یک منطقه باشد چرا که می تواند دورترین فاصله ها را نیز به راحتی نشان دهد. امروزه شما می توانید تنوع بسیار بالایی از دکل های منوپل جهت دوربین مدار بسته را در ویترین فروشگاه ها مشاهده کنید و با توجه به نیاز خود یکی از بهترین و مقاوم ترین را تهیه و خریداری نمایید.

دکل دوربین مداربسته

انواع دکل منوپل جهت دوربین مداربسته

از مهمترین انواع دکل منوپل جهت دوربین مداربسته می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–         دکل مکعبی: حداکثر ارتفاع این دکل ۶ متر بوده و هزینه نصب بسیار کمتری را دارد.

–         دکل لوله ای: حداکثر ارتفاع آن تا ۱۰ متر می باشد و از آهن گالوانیزه شده طراحی شده و ساخته شده است.

–         دکل چند وجهی: مقاومتر از دکل لوله ای و مکعبی شکل بوده و قیمت بالاتری را نیز نسبت به آنها دارد.

–         دکل ماژولار: شباهت بسیار زیادی به دکل های مخابراتی داشته و مقاوم ترین دکل در برابر جوی ناپایدار می باشد.

دکل جهت نصب دوربین

جنس دکل جهت نصب دوربین

یکی از مهمترین موضوعاتی که در خصوص خرید و استفاده از دکل های دوربین مدار بسته وجود دارد، جنس آنها می باشد که در این خصوص می توان گفت، جنس دکل های منوپل جهت دوربین مداربسته از آهن هایی با روکش گالوانیزه شده می باشد که البته شاهد انواع مختلف آن نیز هستیم که از آلومینیوم و آلیاژهای مختلف نیز طراحی و ساخته شده اند. شما نیز می توانید قبل از خرید خود در مورد جنس و نوع دکل مورد نظر اطلاعاتی را به دست آورده و سپس سفارش دهید.

تصویر ۳

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi