دکل ها از کاربردی ترین تجهیزات در امور مخابراتی هستند. برای همین در تنوع بسیار گسترده ای تولید می شوند. دکل مخابراتی خود ایستا چهارپایه و دکل های سه پایه علاوه بر دکل های مهاری در نصب دیش های مخابراتی بسیار پرکاربرد هستند. با ویژگی های این نوع دکل آشنا می شویم.

دکل مخابراتی خودایستا چهارپایه

دکل های مهاری به وسیله سیم مهار به زمین اتصال می یابند، اما در صورتی که فضای کافی برای نصب سیم وجود نداشته باشد از دکل های خودایستا که به دو صورت سه پایه و چهارپایه تولید می شوند برای نصب تجهیزات مخابراتی و یا آنتن های بی سیم استفاده می شود. این دکل ها از نبشی تولید و به وسیله پیچ و مهره قطعات آن به یکدیگر متصل می شوند.

در میان دو گروه دکل مخابراتی خود ایستا که به صورت سه پایه و چهارپایه تولید می شوند دکل های سه پایه با ارتفاع کمتر و برای نصب تجهیزات کمتر و دکل های چهارپایه با ارتفاع بیشتر و برای نصب تجهیزات سنگین تر در نظر گرفته می شوند. دکل های چهارپایه بیشتر در ارتفاع بالاتر از ۲۴ متر تولید می شوند. این نوع دکل ها همچنین به دلیل نوع ساخت در برابر عوامل طبیعی مانند باد و باران و یا زلزله از مقاومت بیشتری نیز برخوردار هستند.

دکل مخابراتی خودایستا

 قیمت دکل های خودایستا

قیمت دکل مخابراتی خود ایستا چهارپایه به عوامل مختلفی بستگی دارد و این عوامل می تواند قیمت این نوع دکل را افزایش یا کاهش دهد، از مهم ترین این عوامل نوع دکل است. همان گونه که گفته شد این دکل ها در دو نوع سه پایه و چهارپایه تولید می شوند. دکل های سه پایه قیمت کمتری نسبت به دکل خود ایستا چهارپایه دارند. علاوه بر نوع دکل ارتفاع دکل ها نیز باعث می شود تا مقدار آهن مصرفی در آن تغییر نماید. به دلیل نوسانات بازار ارز و تغییر در قیمت آهن در بازار می توان انتظار داشت که قیمت دکل ها با ارتفاع بیشتر، بالاتر از دکل های کم ارتفاع باشد. نوع تجهیزات نصب شده بر روی دکل ها و نوع نبشی مصرفی در ساخت دکل نیز از عوامل تغییر دهنده قیمت دکل خود ایستا چهار پایه است.

 

دکل دوربین نظارتی, خرید دکل دوربین نظارتی , معرفی دکل دوربین نظارتی, پایه دوربین نظارتی, پایه دوربین امنیتی, دکل دوربین ترافیکی , پایه دوربین ترافیکی, برج روشنایی, برج نور, دکل روشنایی, نصب برج نوری, قیمت برج نوری, مشخصات فنی برج نوری, مشخصات برج روشنایی, برج نوری متحرک برقی, برج نوری دستی, برج روشنایی, برج نور, دکل روشنایی, نصب برج نوری , قیمت پایه دوربین اسپید دام, دکل دوربین اسپید دام , دکل دوربین مداربسته اسپید دام, مشخصات فنی دکل دوربین اسپید دام, قیمت دکل دوربین اسپید دام

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi