نصب دکل خودایستا به منظور مختلفی صورت می گیرد. این دکل آنتن های موبایل را تقویت می کند. همچنین این نوع از دکل ها به منظور تقویت رادیو نیز مورد استفاده قرار می گیرند. برای اینکه دیش های ماکروویو نصب شوند و همچنین تقویت کردن آنتن های بیسیم نیز کاربرد دارد. دکل مخابراتی خودایستا انواعی چون ۳ پایه و ۴ پایه دارد که شرح خواهیم داد. در این مقاله به بررسی اطلاعاتی در رابطه با دکل مخابراتی خود ایستا و انواع آن می پردازیم تا آگاهی کافی در این زمینه را به دست آورید.

نصب دکل خودایستا

دکل مخابراتی خودایستا

برای ساخت دکل مخابراتی خودایستا از فولادی استفاده می شود که ST37 نام دارد. قطعات این دکل ها از قبل ساخته می شود تا بعدا به هم وصل شوند. از گالوانیزه گرم استفاده می شود تا زنگ نزنند و دچار خورندگی نشوند. نصب دکل خودایستا راحت است طوری که با نقشه ای که کنار قطعات وجود دارد، آنها را به راحتی می توان به هم وصل نمود. در ابتدا به سوراخ کردن نبشی می پردازند تا با پیچ های که مقاومت زیادی دارند، بتوان آنها را به هم وصل نمود.

از جمله مزایایی که ابن دکل ها دارند این است که امکان بررسی کردن تمام قطعات آن وجود دارد و در برابر سرعت شدید بادها استقامت بالایی دارند و از ظرفیت بالایی برخوردارند. سطح بادگیر  آن نسبتا زیاد است و معایب جوشکاری را در رابطه با آن نخواهیم داشت. عیبی که دارند این است که فضای زیادی برای نصب آنها مورد نیاز است.

دکل مخابراتی خودایستا

دکل خودایستا سه پایه و چهارپایه

معمولا دکل ها ۴ پایه هستند و برای اینکه قطعات آنها را به هم وصل کنند از پیچ و مهره استفاده می کنند. برای بارهای زیاد از این نوع دکل استفاده می شود و ارتفاع آن از ۲۴ متر بیشتر است. نوع سه پایه به حالت مشبک است و ساخت لوله و اعضای آن به صورت خرپائی می باشد. پایه ها از نبشی، میلگردهای توپر، لوله، نبشی، پروفیل هایی که خمکاری شده اند و نبشی ۶۰ درجه ساخته شده اند.  ساخت اعضای داخلی نیز از میلگرد، لوله و نبشی می باشد.

در صورت نیاز به راهنمایی در زمینه نصب و ‌تهیه دکل های مخابراتی از نوع خود ایستا به حالت ۳ و ۴ پایه با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجموعه دریافت کنید.

 

 

خرید فونداسیون آماده پایه چراغ, خرید فونداسیون آماده, فونداسیون آماده پایه چراغ , فروش فونداسیون پایه چراغ , فونداسیون پایه چراغ خیابانی, قیمت فونداسیون پایه چراغ, فونداسیون پایه چراغ پارکی, فونداسیون پایه چراغ , فونداسیون پایه روشنایی, فونداسیون آماده پایه روشنایی , قیمت پایه دوربین اسپید دام, دکل دوربین اسپید دام , دکل دوربین مداربسته اسپید دام, مشخصات فنی دکل دوربین اسپید دام, قیمت دکل دوربین اسپید دام

قیمت خرید دکل های مهاری , قیمت خرید دکل مهاری , لیست قیمت دکل مهاری , قیمت دکل چهار وجهی , قیمت نصب دکل مهاری , قیمت دکل سه وجهی , قیمت فروش دکل مهاری , قیمت دکل مهاری , قیمت دکل

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi