دکل مخابراتی خود ایستا انواعی از سازه های بزرگ می باشند که با ساختار شبکه ای خود می توانند در ارتفاع بالا امواج رادیویی و سیگنال های تلفن های همراه را انتقال داده و به عنوان آنتن عمل کنند، برای نصب و خرید این گونه از دکل های مخابراتی خود ایستا باید با پیمانکاران مناسب و مشاورین فروش این نوع از دکل های مخابراتی خود ایستا مشورت کنید.

دکل مخابراتی خود ایستا چیست

دکل مخابراتی خود ایستا یکی از سازه های عظیم و بزرگی می باشد که با استفاده از آن می توان سیگنال های مایکروویو و یا تلفن های همراه را انتقال داد و از آن به عنوان آنتن استفاده کرد. ساختار این دکل ها به صورت شبکه ای می باشد و اجزای فرعی به اصلی با شبکه هایی وصل شده اند.

یکی دیگر از نکات بسیار حائز اهمیت در نصب و جایگذاری اینگونه از دکل های مخابراتی مسئله آب و هوا و شرایط جوی می باشد که باید قبل از ساخت و نصب، کاملا مطالعه شده باشند. نام دیگر دکل مخابراتی خود ایستا لتیس می باشد.

دکل های مخابراتی خود ایستا چهارپایه

به طور کلی دکل های مخابراتی خود ایستا دارای دو نوع مختلف می باشند، تقسیم بندی این دکل ها به صورت دکل های سه سطح مقطع و یا سه پایه و دکل خود ایستا چهارپایه می باشد، دکل های چهارپایه نسبت به دکل های سه پایه دارای توان مقاومت در برابر فشار های افقی و مقاومت در برابر شرایط نامساعد آب و هوایی بیشتری هستند و دارای ارتفاع بیشتری می باشند و میزان بارگذاری بر روی آنها نیز بیشتر است و در عین خال بادبند بهتری نیز می باشند.

این نوع از دکل ها برای آنتن دهی مناسب تر می باشد، برای خرید این نوع از دکل ها قیمت واحدی را نمی توان اعلام نمود و بهترین راه برای خرید آنها تماس با مشاورین فروش این دکل ها و یا مشاوره گرفتن با وبسایت های فروش این دکل ها می باشد.

در بحث قیمت دکل خود ایستا چهار پایه معیار های زیادی برای قیمت گذاری مطرح می باشد که از قیمت ارز گرفته تا اجزا و بخش های مختلف آن می باشد و همین امر باعث تفاوت قیمت آن در بازه های زمانی مختلف سال شده است.

 

 

 

دکل‌های دوربین مداربسته, دکل جهت نصب دوربین, دکل منوپل دوربین مدار بسته , دکل جهت نصب دوربین, دکل دوربین منوپل, دکل منوپل دوربین مداربسته, قیمت دکل پایه دوربین, دکل دوربین مدار بسته , نصب و راه اندازی دکل پایه دوربین , دکل دوربین مداربسته , قیمت دکل دوربین مدار بسته , پایه دکل دوربین مداربسته , پایه دکل دوربین , دکل دوربین قیمت , خرید دکل دوربین مداربسته , دکل دوربین مدار بسته , دکل های دوربین مداربسته

پایه دوربین مداربسته , انواع پایه دوربین مدار بسته , پایه دوربین دام , پایه دوربین , خرید پایه دوربین , قیمت پایه گردان دوربین مدار بسته , قیمت دکل دوربین مداربسته , قیمت پایه دوربین مدار بسته , انواع پایه دوربین , قیمت پایه دوربین مداربسته , دکل دوربین مدار بسته , دکل دوربین , قیمت پایه دوربین, قیمت دکل دوربین , قیمت پایه دوربین اسپید دام, دکل دوربین اسپید دام , دکل دوربین مداربسته اسپید دام, مشخصات فنی دکل دوربین اسپید دام, قیمت دکل دوربین اسپید دام

 

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi