دکل های مهاری دکل هایی  هستند که توسط سیم های اتصال به زمین و یا یک پایه مهار شده اند. در کنار قیمت خرید دکل مهاری، مهمترین مزیت این نوع دکل ها وزن سبک آنها می باشد. سبک بودن وزن دکل های مهاری باعث شده از این نوع دکل ها در مناطق صعب العبور و ارتفاعات استفاده بیشتری شود این دکل ها اغلب برای برقراری ارتباط در شبکه های تلفن همراه، بیسیم ها و انتقال اینترنت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

آنچه باید برای خرید دکل مهاری بدانیم

دکلهای مهاری را در سطح شهر های مختلف می‌توان دید از این دکل ها برای انتقال اینترنت بی‌سیم نیز استفاده می‌کنند. در اکثر مواقع دکل مهاری بر روی ساختمان های مرتفع نصب می‌شوند. اگر دکل های مهاری را بر روی سطح زمین کار بگذاریم به فضای بیشتری نیاز داریم تا در محل اتصال سیم های مهار به اندازه کافی فضا وجود داشته باشد. وزن سبک و سرعت نصب و راه اندازی مزیت دیگری شده است که قیمت خرید دکل های مهاری پایین‌تر باشد.

دکل های مهاری بر اساس نوع و ساختارشان دسته بندی می شوند. این دکل ها را سه ضلعی و با سکشن های سه متر تولید می‌کنند برای پایه این دکل ها از لوله های سه متری و میلگرد های شماره ۸ یا ۱۰ که به شکل خرپا قرار گرفته اند استفاده می‌کنند. این نوع دکل ها توانایی کمی برای تحمل بار دارند و برای نصب آنتن های کوچک بیسیم و یا دیش های اینترنت به کار گرفته می‌شوند. در سری جی عرض قاعده توسط عدد جلو حرف نشان داده می‌شود.

خرید دکل مهاری

خرید و فروش دکل مهاری

کیفیت دکل های مهاری بر اساس ضخامت ورق گالوانیزه و همچنین ضخامت لوله های استفاده شده بررسی می شود. میلگرد به کار رفته شده نیز باید از نمره های بالاتر باشد. استفاده از جوش co2 به جای جوش برق می تواند مزیت دیگری برای این دکل ها باشد. تجهیزاتی مانند حلقه های با کیفیت ایرانی به جای موارد مشابه چینی نیز می تواند یکی دیگر از عوامل بالا بردن کیفیت دکلهای مهاری باشد. حتی شما می توانید دکل مهاری مدنظرتان را با پارامترهای مختلف مطابق با نیازتان سفارش دهید.

قیمت پایه دوربین اسپید دام, دکل دوربین اسپید دام , دکل دوربین مداربسته اسپید دام, مشخصات فنی دکل دوربین اسپید دام, قیمت دکل دوربین اسپید دام

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi