فونداسیون پیش ساخته پایه روشناییفونداسیون های پیش ساخته

فونداسیون های پیش ساخته در کارخانه ها تولید می شوند. نصب و اجرای این نوع فونداسیون ها مغمولا در طی مراحل مختلف انجام می شود. فونداسیون پیش ساخته دارای انواع مختلفی می باشد. انواع فونداسیون عبارتند از فونداسیون منفرد که به ان عمقی یا شمعی نیز گفته می شود. فونداسیون نواری و فونداسیون رادیه یا فونداسیون گسترده از دیگر انواع آن هستند.

فونداسیون پیش ساخته

به بخشی از سازه که جهت انتقال بار میان سازه و زمین از آن استفاده می شود، فونداسیون گفته می شود. با به کار بردن فونداسیون از تنش ها و نشست های اضافی جلوگیری می شود. از انواع فونداسیون می توان به فونداسیون بتنی اشاره کرد که در مناطق زلزله خیز کاربرد زیادی دارد.

ساخت فونداسیون پیش ساخت در کارخانه ها صورت می گیرد و سپس آن را به محل پروژه انتقال می دهند. از کاربردهای بسیار خوبی که فونداسیون پیش ساخته دارد، برای ساختمان های کوچک می باشد که موجب بالا بردن سرعت ساخت و افزاییش کیفیت به ویژه در مناطق روستایی و دور افتاده می شود. ساخت فونداسیون های پیش ساخته در کارخانه ها معمولا در شرایط کاملا استاندارد صورت می گیرد و تولید و عمل آوری این فونداسیون ها در یک محیط کنترل شده صورت می گیرد و در محلی که مشتری سفارش دهد نصب آن انجام می شود. شرکت های زیادی وجود دارند که در زمینه طراحی و تولید انواع فونداسیون پیش ساخته فعالیت می کنند، این شرکت ها در زمینه ساخت فونداسیون دکل مخابراتی برای پایه های دوربین، پایه های چراغ روشنایی، پایه های وراغ راهنمایی و رانندگی و …کار می کنند.

فونداسیون پیش ساخته پاشنه دار

کاربردهای فونداسیون بتنی

فونداسیون های پیش ساخته دارای کاربردهای گوناکون در موارد مختلف هستند از جمله این کاربردها می توان به مواردی مانند :

پایه و فونداسیون دکل مخابراتی، فونداسیون ساختمان، پایه چراغ راهنمایی و رانندگی، پایه دوربین و فونداسیون پیش ساخته پایه روشنایی اشاره کرد.

فونداسیون پیش ساخته

مراحل اجرای فونداسیون های پیش ساخته

_ با توجه به نوع باسکول گودبرداری های متفاوت معمولا به میزان ۰۴ یا ۰۷ سانتی متر انجام می شود.‌

_ برای محل نصب فونداسیون با بتن باید بستر سازی مناسب انجام شود.

_ قطعات فونداسیون باید به خوبی چیده شوند.

_ در این مرحله نصب با باسکول باید انجام شود.

_ مراحل مربوط به اجرای فونداسیون از آغاز تا پایان آن معمولا در سه روز صورت می گیرد. از آن جایی که فونداسیون پیش ساخته است می توان جا به جایی آن را به سادگی انجام داد و در آخر روی فونداسیون نصب پایه های روشنایی انجام می شود.

برای هر پایه چراغ روشنایی فونداسیون مخصوص آن استفاده می شود و با توجه به نوع خاکی که آن منطقه دارد و مقاومت آن خاک نوع و ابعاد فونداسیون تعیین خواهد شد.

 

 

 

قیمت پایه دوربین اسپید دام, دکل دوربین اسپید دام , دکل دوربین مداربسته اسپید دام, مشخصات فنی دکل دوربین اسپید دام, قیمت دکل دوربین اسپید دام , نصب دکل خود ایستا, نصب دکل خودایستا, دکل های مخابراتی خود ایستا, دکل های مخابراتی خودایستا, دکل مخابراتی خود ایستا, دکل مخابراتی خودایستا, دکل خودایستا چیست, دکل خود ایستا چیست, دکل خودایستا, دکل خود ایستا

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi