یکی از دکل های کاربردی در سطح شهر و یابزرگراه های دکل دوربین اسپیددام می باشد که بر روی آنها دوربین های امنیت و کنترل ترافیکی نصب شده است، با افزایش جمعیت و گسترش شهر ها نیاز به این دکل ها چند برابر شده است.

دکل دوربین های اسپیددام

یکی از معضلاتی که در شهر ها مخصوصا شهر های بزرگ وجود دارد معضل تزافیک است که برای کنترل این مشکل دوربین های امنیتی و ترافیکی بر روی دکل هایی در  سطح شهر و یا بزرگراه ها نصب شده اند، یکی از مسائلی  که در زمان نصب این دوربین ها وجود دارد ایجاد زاویه مناسب برای دید بهتر که برد میدانی را بیشتر می کند، است.

یکی از دلایل اصلی که این دوربین ها را بر روی این دکل ها نصب می کند خارج کردن دوربین ها از دسترس افراد عادی است. به طور کلی این دوربین ها دارای خصوصیاتی می باشند که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ​ارتفاع : حداقل ارتفاع ۲ متر و حداکثر آن ۳۰ متر می باشد.
  • طریقه مونتاژ : دکل مهاری به دو طریق مونتاژ می شوند که شامل فلنچی و اورلپی می شود این نوع نصب دکل ها بنا به خواسته مشتری است.
  • نوع پوشش : این دکل ها از ورق آهن ساخته شده اند که برای زنگ زدگی نیاز به پوششی دارند مانند گالوانیزه گرم و یا رنگ آلکیدی، همینطور از اپوکسی و پلی اورتان هم استفاده می شود.
  • نوع دوربین : شرکتی که در این زمینه مشغول به فعالیت است نیک نور می باشد.

قیمت دکل دوربین اسپیددام

قیمت دکل دوربین اسپیددام

قیمت دکل دوربین اسپیددام متفاوت است که بر اساس پایه و ویژگی پایه مشخص می شود، عواملی وجود دارند که قیمت دکل ها را تعیین می کنند که این عوامل شامل مواردی چون ارتفاع دکل، نوع پوشش دکل، ضخامت ورق آهن، تعداد سفارش، کیفیت قطعات، قطر دهنه بالا و پایین، بازودار بودن دکل، نوع مونتاژ (اورلپی یا فلنچی)، تعداد دوربین نصب شده روی دکل، تجهیزات جانبی و در نهایت وزن دکل می باشد.

 

قیمت خرید دکل های مهاری , قیمت خرید دکل مهاری , لیست قیمت دکل مهاری , قیمت دکل چهار وجهی , قیمت نصب دکل مهاری , قیمت دکل سه وجهی , قیمت فروش دکل مهاری , قیمت دکل مهاری , قیمت دکل

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان محترم

به اطلاع میرساند، بدلیل مشکل در برقراری خطوط تلفن ثابت، لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

فروش دکل منوپل : 09192999709

فروش دکل مهاری : 09102981029

پیگیری ارسال محولات : 09190285505

09123716144

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم 

گروه مهندسی آی تک

This will close in 20 seconds

logo-samandehi