اختلاف قیمت دکل اسپیددام با دیگر دکل های نصب شده در مناطق مختلف، موجب شده تا توجه بسیاری از افراد به آنها جلب شود. در واقع دکل های اسپیددام امروزه محبوبیت بی نظیری در بین خریداران دارند که دلیل اصلی این امر را می توان مزیت های بالا و امنیت چشمگیر این نوع از دکل ها دانست.

کاربرد دکل دوربین اسپیددام چیست؟

امروزه دکل ها نقش های متفاوتی را در مناطق شهری و صنعتی ایفا می کنند. دکل دوربین دار اسپیددام یکی از انواع شناخته شده دکل ها است که در بزرگراه ها و جاده های بین شهری کاربرد دارد و می توان به راحتی دوربین های مدار بسته را بر روی آن ها نصب کرد. دوربین های طرح ترافیک و همچنین دوربین های ثبت کننده تخلف های راهنمایی و رانندگی، بر روی این دکل ها نصب می شوند.

از بزرگ ترین مزیت هایی که موجب شده دکل دوربین اسپیددام کاربرد بسیار زیادی پیدا داشته باشد، این است که برد دید دوربین را افزایش می دهد و از این جهت مناطق بیشتری تحت نظارت قرار خواهند گرفت. همچنین زاویه دوربین های نصب شده بر روی این دکل ها را می توان به راحتی تنظیم نمود و از مهم ترین مزیت های آن می توان به عدم دسترسی به دوربین ها اشاره کرد. باید توجه داشته باشید که این دسته از دکل ها با دکل های معمولی کاملاً متفاوت هستند و مسلماً اختلاف چشمگیری بین قیمت دکل دوربین اسپیددام و سایر دکل ها وجود دارد.

قیمت دکل دوربین اسپیددام

قیمت دکل اسپیددام

یکی دیگر از کاربرد های دکل مهاری g35 سه وجهی این است که می توان از آنها در مناطق مجاور کارخانه های صنعتی و همچنین مجتمع های تجاری استفاده کرد. در واقع این دکل ها در افزایش امنیت مکان های مهم نقش چشمگیری دارند و از این جهت قیمت دکل دوربین اسپیددام نسبت به دکل های معمولی بیشتر می باشد، که دلیل بالا بودن قیمتشان را می توان مزیت ها و کاربرد گسترده آنها دانست. در حال حاضر فروشگاه های اینترنتی و حضوری متعددی نسبت به فروش این نوع از دکل ها اقدام کرده اند که برای اطلاع از قیمت دقیق آنها می توانید به فروشگاه مورد نظر خود مراجعه کنید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان محترم

به اطلاع میرساند، بدلیل مشکل در برقراری خطوط تلفن ثابت، لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

فروش دکل منوپل : 09192999709

فروش دکل مهاری : 09102981029

پیگیری ارسال محولات : 09190285505

09123716144

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم 

گروه مهندسی آی تک

This will close in 20 seconds

logo-samandehi