دکل دوربین اسپیددام از نمونه های پرکاربرد دکل های امنیتی و نظارتی محسوب می شود. یکی از دغدغه های خریداران این دکل قیمت دکل دوربین اسپیددام می باشد. در تعیین قیمت دکل دوربین اسپیددام فاکتور های متعددی در نظر گرفته می شود. در تعیین قیمت دکل های دوربین اسپیددام فاکتور هایی از قبیل ارتفاع دکل، نوع پوشش دکل، کیفیت قطعات و … موثر می باشد. برای اطلاع از قیمت دکل های دوربین اسپیددام می توان از طریق نمایندگی های فروش اقدام کرد.

دکل دوربین اسپیددام

انواع دکل از مهم ترین تجهیزات جهت نصب دوربین های امنیتی محسوب می شود. از بین انواع دکل می توان به دکل دوربین اسپیددام اشاره کرد که عمدتا در محیط های شهری و جهت فعالیت های نظارتی مورد استفاده قرار می گیرد. دکل دوربین اسپیددام تک پایه هست و به دلیل ارتفاع مناسب باعث افزایش برد دوربین های امنیتی می شود و از طرف دیگر دسترسی غیر مجاز به تجهیزات امنیتی را کاهش می دهد.

قیمت دکل دوربین اسپیددام

قیمت دکل دوربین اسپیددام

یکی از دغدغه های خریداران دکل دوربین اسپیددام قیمت فروش این سازه ها می باشد. در تعیین قیمت دکل های دوربین اسپیددام فاکتور ها و عوامل گوناگونی مد نظر قرار می گیرد. با توجه به ویژگی های پایه یا دکل قیمت این سازه ها تعیین می شود. برای مثال می توان ارتفاع دکل دوربین اسپیددام اشاره کرد. قطر دهنه بالا و پایین دکل دوربین اسپیددام و نیز ضخامت ورق آهن به کار رفته در ساخت دکل در قیمت این سازه ها تاثیر مستقیم دارد.

از دیگر فاکتورهای موثر در قیمت دکل های دوربین اسپیددام کیفیت قطعات مورد استفاده در ساخت این دکل و ها و نوع پوشش این تجهیزات می باشد. معمولا جهت پوشش دکل های دوربین اسپیددام از ورق گالوانیزه استفاده می شود که از زنگ زدگی سازه و خوردگی آن جلوگیری می کند. در تعیین قیمت دکل های دوربین اسپیددام عوامل متنوع دخالت دارد که از آن میان می توان به وزن و تجهیزات جانبی دکل اشاره کرد.

برای اطلاع از نرخ فروش دکل دوربین ترافیکی اسپیددام بهترین راهکار اقدام از طریق نمایندگی های عرضه مستقیم این تجهیزات نظارتی خواهد بود. از خدمات نمایندگی های عرضه مستقیم دکل دوربین اسپیددام ارائه این تجهیزات از طریق فضای مجازی و با قیمت استاندارد می باشد.

خرید فونداسیون آماده پایه چراغ, خرید فونداسیون آماده, فونداسیون آماده پایه چراغ , فروش فونداسیون پایه چراغ , فونداسیون پایه چراغ خیابانی, قیمت فونداسیون پایه چراغ, فونداسیون پایه چراغ پارکی, فونداسیون پایه چراغ , فونداسیون پایه روشنایی, فونداسیون آماده پایه روشنایی, نصب دکل خود ایستا, نصب دکل خودایستا, دکل های مخابراتی خود ایستا, دکل های مخابراتی خودایستا, دکل مخابراتی خود ایستا, دکل مخابراتی خودایستا, دکل خودایستا چیست, دکل خود ایستا چیست, دکل خودایستا, دکل خود ایستا,

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان محترم

به اطلاع میرساند، بدلیل مشکل در برقراری خطوط تلفن ثابت، لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

فروش دکل منوپل : 09192999709

فروش دکل مهاری : 09102981029

پیگیری ارسال محولات : 09190285505

09123716144

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم 

گروه مهندسی آی تک

This will close in 20 seconds

logo-samandehi