برای نصب دوربین های مختلف مانند دوربین های مدار بسته یا کنترل ترافیک از دکل ها استفاده می کنند که یکی از آنها دکل اسپیددام است که کاربرد زیادی نسبت به سایر دکل ها دارد. محبوبیت این دکل به دلیل ایجاد زاویه دید مناسب برای دوربین های مختلف می باشد که روی آنها نصب می شوند. همینطور این دکل ها به راحتی با جرثقیل حمل می شوند و درجای مناسب نصب می گردند.

دکل اسپیددام

با توجه به اینکه دکل های مختلفی در سطح شهر نصب شده است و به شکل های مختلفی هستند، کاربرد های مختلفی هم دارند، اما می توان گفت برای نصب دوربین های مداربسته کاربردی ترین دکل، دکل اسپیددام است. بنابراین می توان گفت اکثر دکل های در سطح شهر که در جهت نصب دوربین مداربسته قرار می گیرند از این نوع هستند. دکل اسپیددام با توجه به ارتفاع های مختلفی که دارند با توجه به زاویه دید مورد نیاز انتخاب شده و وصل می شوند. از موارد دیگری که در این نوع دکل ها وجود دارد می توان به جنس آن که منویل است اشاره کرد البته از آهن و آلومینیوم هم استفاده می کنند. نباید فراموش کرد که تمام این متریال ها باید روی آنها روکشی کشیده شود تا در شرایط مختلف آسیب نبینند.

محبوبیت این دکل دوربین به دلیل تک پایه بودن آن است زیرا فضای کمی را اشغال می کند به همین دلیل بسیار کاربردی است.

دکل دوربین اسپیددام

نکاتی درباره قیمت دکل دوربین اسپیددام

با توجه به بخشی از مزایا و کاربرد هایی که از این دکل در بالا به آن اشاره شد و همینطور انواع مختلف آن در ظاهر مانند: لوله ای، چندوجهی، مکعبی، ماژولار می توان نتیجه گرفت که قیمت این دکل از سایرین بالاتر است. خوب است بدانید که این دکل ها را می توانید از فروشگاه ها به صورت حضوری و یا حتی فروشگاه اینترنتی هم با توجه به مشخصات مورد نیازتان تهیه کنید. به طور کلی می توان گفت ضخامت ورق آهن، تعداد سفارش، کیفیت قطعات، قطر دهنه بالا و پایین و بسیاری موارد دیگر به غیر از قیمت پایه دکل قیمت کلی آن را دچار نوسان می کنند.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان محترم

به اطلاع میرساند، بدلیل مشکل در برقراری خطوط تلفن ثابت، لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

فروش دکل منوپل : 09192999709

فروش دکل مهاری : 09102981029

پیگیری ارسال محولات : 09190285505

09123716144

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم 

گروه مهندسی آی تک

This will close in 20 seconds

logo-samandehi