مجموعه ما خدمات مرتبط با پشتیبانی ویپ را به بهترین نحو ممکن ارائه می دهد. برای آگاهی از مجموعه خدمات پشتیبانی سرویس ویپ این متن را مطالعه نمایید.

مجموعه ما خدمات مرتبط با پشتیبانی ویپ را به بهترین نحو ممکن ارائه می دهد، در این جا راجع به این سرویس و خدمات جانبی اش توضیحاتی ارائه می دهیم. قبل از هر چیز بدانید که برخورداری از سرویس ویپ برای هر شرکت و سازمانی الزامی ست و نباید مزایای آن را نادیده گرفت.

پشتیبانی ویپ

توضیحاتی راجع به سرویس voip

پشتیبانی ویپ VOIP از مهم ترین خدماتی ست که هر سازمان و شرکتی باید از آن بهره مند شود. همان طور که می دانید امروزه هیچ شرکت یا مجموعه ای نمی تواند از خدمات تلفن گویا بی بهره بماند چرا که بخش اعظمی از وقت صرف پاسخگویی به تماس ها می شود و بدین گونه میزان بازدهی کار کاهش می یابد. استفاده از پشتیبانی سرویس ویپ رضایت مشتریان را نیز به دنبال خواهد داشت. شما می توانید هم اکنون برای بهره گیری از این خدمات و نصب و راه اندازی VOIP سیستم های مربوطه با ما تماس حاصل نمایید.

پشتیبانی voip

پشتیبانی ویپ گروه فنی و مهندسی آی تک

برای پشتیبانی سرویس ویپ نیاز به اینترنت و شبکه های سازمان یافته کامپیوتری دارید، در این نوع سرویس از فناوری و علم دیجیتال بهره گرفته شده و دیگر از خطوط مسی تلفن های قدیمی خبری نیست. در این سیستم صداها در قالب بسته های اطلاعاتی IP درآمده و با بهره گیری از اینترنت جا به جا می شوند. در کنار همه موارد ذکر شده کیفیت صدا نیز در سطح بالاتری نسبت به تلفن های سنتی قرار دارد.

طریقه عملکرد سرویس ویپ

مجموعه ما با ارائه پشتیبانی از سیستم تلفن تحت شبکه ویپ VOIP یکی از بزرگترین مجموعه های فعال در این زمینه به شمار می آید. طریقه عملکرد این سرویس بدین صورت است که پس از تماس با خط شما و اتصال به سیستم فرد تماس گیرنده صدای ضبط شده تعبیه شده در سیستم را می شنود سپس طبق تنظیمات انجام شده فرد به شماره های تعیین شده متصل شده و امکان مکالمه فراهم می شود.

خدمات ارائه شده برای پشتیبانی ویپ

برای پشتیبانی سیستم تلفن ویپ و بهره گیری از مزایای تلفن گویا خدمات ویژه ای ارائه گردیده است که در این بخش به شرح آن ها خواهیم پرداخت:

  1. امکان ایجاد شماره های داخلی به تعداد دلخواه در پشتیبانی سرویس ویپ فراهم شده است.
  2. در صورت تمایل می توانید کنفرانس صوتی یا تصویری برگزار کنید و این عمل بدون هیچ دردسری انجام می پذیرد.
  3. در پشتیبانی سرویس ویپ هیچ گاه خبری از اشغال خطوط نخواهد بود و تماس گیرندگان در صف انتظار قرار می گیرند.
  4. دسترسی به ریز مکالمات فراهم شده است و از این طریق می توانید عملکرد کارمندان تان را تحت نظر داشته باشید.
  5. امکان ارسال و دریافت فکس نیز فراهم شده است.

در سرویس ویپ ارائه شده در مجموعه ما با پرداخت هزینه ای اندک به امکاناتی بی نظیر دسترسی خواهید داشت.

جهت نصب و راه اندازی ویپ بیشتر بدانید …

[yasr_visitor_votes size=”small”]

محاسبه فرکانس مناسب جهت ارتباط رادیویی – لینک وایرلس –  محاسبه برد آنتن وایرلس – ارتباط رادیویی  – طراحی و اجرای پسیو شبکه – دکل مهاری G35 – مجازی سازی سرور – ارتباط رادیوییامکان سنجی وایرلس  – دکل دوربین مداربستهقیمت دکل دوربین مدار بستهقیمت دکل مهارینصب دکل مهاریدکل مهاری g35دکل مهاری – طراحی، نصب و اجرای انواع دکل مهاری و مخابراتی – نکات نصب و راه اندازی دکل مهاری – نصب و فروش دکل مهاری در کرج – متعلقات دکل مهاری G35 –  نصب و راه اندازی دکل مهاری – ارتباط رادیوییلینک رادیوییارتباط رادیوییارتباط نقطه به نقطهارتباط بین دفاتر و شرکت هاارتباط رادیویی بین دو ساختمان – ارتباط رادیویی بین دو نقطهپسیو شبکهپشتیبانی ویپ – ماژول نظر سنجی تلفنی ویپ -* کاربرد سیستم نظر سنجی تلفنی ویپ – خرید و فروش اینترنتی تجهیزات پسیو شبکه – بهترین لوازم ارتباطی را در فروش تجهیزات ویپ VOIP بخرید – نکات نصب و راه اندازی دکل مهاری – طراحی و اجرای انواع دکل های مخابراتی – فروش و نصب بهترین انواع دکل مهاری

logo-samandehi